Vraag

Moeder heeft glijMiddel gevonden op mijn kamer

  • 26 May 2019
  • 4 reacties
  • 607 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen me moeder heeft net glij middel in mijn kastje gevonden op mijn kamer ik gebruik het voor masturbatie ik weet niet hoe me moeder over deze twee dingen denkt iemand miss tips om een gesprek te beginne. En wat moet ik nu doen schaam me dood

4 reacties

Hey!

Ik denk dat je er met je moeder het beste een eerlijk en open gesprek over aangaat.
Er zijn wel meer jongeren die masturberen, en er is zelfs veel kans dat je moeder dit vroeger zelf ook deed.
Ga naar je moeder toe en zeg at je weet dat ze dit gevonden heeft, en waarom je dit bij je hebt.
De rest hangt voornamelijk een beetje af van je moeder's reactie.
Ik denk dat je het best niet te lang uitstelt, omdat het er alleen maar enger door wordt.
Zou je dat willen proberen?

Groetjes
Lot
Hey!

Ik denk dat je er met je moeder het beste een eerlijk en open gesprek over aangaat.
Er zijn wel meer jongeren die masturberen, en er is zelfs veel kans dat je moeder dit vroeger zelf ook deed.
Ga naar je moeder toe en zeg at je weet dat ze dit gevonden heeft, en waarom je dit bij je hebt.
De rest hangt voornamelijk een beetje af van je moeder's reactie.
Ik denk dat je het best niet te lang uitstelt, omdat het er alleen maar enger door wordt.
Zou je dat willen proberen?

Groetjes
Lot

Bedankt voor je reactie me moeder weet dat ik weet dat ze dit net heeft gevonden ik ben toen iets anders gaan doen en ze is er niet verder op in gegaan ik zou juist willen dat ze mij dingen vraagt of uit legt of tips geeft of wat dan ook maar dat we het er in iedergeval over hebben en dat het bespreek baar is hier snap je wat ik bedoel heb je miss tips over hoe ik het gesprek moet beginnen en wat ik moet zeggen en miss een rare vraag maar hoe zou jij reageren of wat zou jij doen in mijn moeders plaats...... ik zie graag een rea terug groetjes
Ja, dat snap ik wel dat je zou willen dat zij er wat initiatief in neemt.
Je zou kunnen zoeken naar een 'aanleiding', zoals informatie of reclame over glijmiddel dat je tegenkomt.
Het beste is echter om er gewoon over te beginnen op een rustig moment.
Ja, dat snap ik wel dat je zou willen dat zij er wat initiatief in neemt.
Je zou kunnen zoeken naar een 'aanleiding', zoals informatie of reclame over glijmiddel dat je tegenkomt.
Het beste is echter om er gewoon over te beginnen op een rustig moment.

Wat moet ik zeggen en hoe kan ik zorgen dat het niet ongemakkelijk is

Reageer