Vraag

Moeder en broer van schoonbroer

  • 30 December 2020
  • 1 reactie
  • 976 Bekeken

Badge

Dit is een hele rare maar ik voel me er oprecht slecht door. Mijn moeder was vandaag haar telefoon vergeten en ik moest wat doorsturen, maar toen zag ik dingen die ik eigenlijk echt niet wilde zien. ik zag rare video's van mijn schoonbroer zijn broer en ben er daar door ook achtergekomen dat hun samen vaker seks hebben gehad en heb nogmaals plaatjes en zelf video's gezien helaas en kan nu niet meer normaal nadenken. ik voel me eigen echt rot en vind het moeilijk om mijn moeder normaal aan te kijken, wat moet ik doen?


1 reactie

Badge

Hallo.

Mijn naam is Ted, en ik weet hier niet zo heelveel van maar misschien is iemand die er niet veel van weet precies wat je nodig heb.

 

Dit is best een situatie.

Ik zou zelf het opbiechten over wat je zag en haar de waarheid vertellen, hoe moeilijk het ook is, als ik iets geheims wil houden zit het altijd opte borrelen binnenin en je voelt je slechter hoe langer het duurt.

Deze situatie is natuurlijk k#t, maar jij bent er niet verantwoordelijk voor, dat is je moeder en je schoonbroers. 

Dit kan niet natuurlijk voor altijd duren, dus het is beter om het nu optelossen.

Het is erg ongezond dat je moeder en je schoonbroers dit doen.

 

Sorry als ik niet heb kunnen helpen.

Ted.

Reageer