Vraag

Moeder betrapt op vingeren


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb me moeder betrapt op vingeren en toen trok ik mezelf af op me kamer moet ik dit zeggen tegen me moeder

11 reacties

Ik denk dat het niet per se nodig is om dat met je moeder te delen.
Je hebt er niet echt voordeel van en het zou zelfs vrij beschamend kunnen zijn.
Hoi

Als je in hetzelfde huis woont, kan het gebeuren dat je je huisgenoten op zulke momenten treft. Dat jij jezelf daarna bevredigd hebt, hoef je alleen te vertellen als je vermoed dat je je daarna minder ongemakkelijk zal voelen.

Groetjes
Kenshin
Werd nogal geil van dat blote lichaam van me moeder weet ook niet hoe dat kwam ben wel benieuwd waarom me moeder vingerde want ze wist dat ik thuis was en hoorde haar hijgen en kreunen dus ging maar eens kijken en ze zij dat ze ging slapen vond het vreemd en daarna dat ik dat hoorde lag ze helemaal naakt te vingeren ik had me kleren nog aan Maar ik was zo opgewonden dat ik ze uittrok en ook ging aftrekken op me kamer waarop me moeder naakt me kamer in liep en ik probeerde me onderbroek nog aan te trekken en me moeder zij tegen me laat hem maar uit doe maar wat jij fijn vind toen sprongen de tranen in me ogen ik hou niet zo van seks en mastrubatie ik ontwikkel me de laaste tijd wel in mastruberen maar ik doe het altijd in me onderbroek maar was zo opgewonden dat ik het naakt deed en de tranen sprongen in me ogen van het feit dat me moeder het goed vond daarna hebben we een heel gesprek gehad over aftrekken en vingeren en zijn we best open naar elkaar geweest en heb me moeder ook gezegd dat ik veel vaker mag mastruberen vond ik best een fijn gesprek
Fijn dat je er open over kan praten met je moeder. Neem maar rustig je tijd om alles op je eigen tempo en in het comfort van je privacy te ontdekken.

Gr. Kenshin
Maar snap nog niet waarom me moeder vingerde
Bedoel weet wel dat ze het doet maar niet waar ik bij was zou ze dat express gedaan hebben om me reactie te zien
Bedoel hoe kon ik een stijve krijgen van me blote moeder
Dat ze het deed waar jij bij was, vind ik inderdaad ook een beetje ongebruikelijk. Wie weet was dat haar eerder onhandige manier om er een gesprek over te beginnen.

Misschien werd je niet opgewonden door je moeder zelf, maar eerder door de beelden van een naakt vrouwenlichaam en seksuele handelingen.

Gr. Kenshin
Maar hoe kan dat dan opeens bedoel vind het een vies iedee
Ik kan me voorstellen dat je het niet zo'n fris idee vond. Het is dan ook helemaal geen vereiste om je moeder opnieuw naakt te zien. Je eigen seksualiteit ontdekken kan je op jezelf doen, zonder dat je moeder in de buurt is. Als je bij je moeder aangeeft dat je dit liever niet in haar bijzijn doet, zou ze daar rekening mee moeten houden.

Gr. Kenshin
Oké bedankt voor je hulp
Ik heb me moeder betrapt op vingeren en toen trok ik mezelf af op me kamer moet ik dit zeggen tegen me moeder
Waar hebben jullie het allemaal over gehad en hoe ben je dit gesprek begonnen ik zou z’n gesprek ook wel willen met me moeder

Reageer