Ik was dus gewoon op me bed aan het zitten en op me telefoon bezig, alleen me moeder die komt gelijk mijn kamer binnen stormen en die verklaart me voor hoer en gek wijf. En denkt dat ik mezelf aan het filmen was maar dat was helemaal niet zo
Dit is toch niet normaal om zo op je kind te reageren
Ik zou er met iemand van school of een vriendin over praten als je het er moeilijk mee hebt en als je echt wilt weten waarom ze zo deed kan je het er ook met je moeder over hebben. Ik zou dan zeggen dat je niks aan het doen was en dat je vind dat ze je niet zo mag noemen.
Volgens mij mag je moeder Hulp gaan zoeken want als ze zo reageert is ze waarschijnlijk of niet helemaal lekker of is ze gewoon heel erg geschrokken (maar aangezien haar reactie was ze ook gewoon een beetje vreemd bezig) ik zou met je moeder gaan praten of het aan een vertouwens persoon bespreken
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.