Vraag

mn borsten...

  • 6 December 2018
  • 11 reacties
  • 1108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb vgm best wel grote borsten voor mn leeftijd 80C, ben 13 jaar en zit in klas 2. vind dit best irri want anderen uit mijn klas hebben nog niet zo veel. (heb opzich ook wel grote billen dit is ook niet chill)
ik word vaak na gevloten door jongens uit mn klas, sommigen maken ook met hun handen zo de vorm van een borst.
laatst kwam een jongen uit de 1e ook aan mn bil.
ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ben er erg onzeker over...
help me plss xjes!

11 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Jij bent mooi zo als je bent
Jij bent mooi zo als je bent



Lief! Dankjewel❤
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt weinig aan je lichaam en de ontwikkeling hiervan veranderen. Je zult het maar moeten accepteren en alle negatieve opmerkingen langs je heen proberen te laten glijden.

Je kunt er wel voor kiezen je kleding op zo’n manier uit te zoeken dat je borsten en billen minder goed naar voren komen. Als ze minder opvallen zullen er ook minder opmerkingen over gemaakt worden. Om je een beetje op weg te helpen, mocht je dit idee wat vinden, heb ik even iets opgezocht. Na een vlugge Google zoekopdracht kwam ik hier op uit. Misschien staat er wat tussen welke je gemakkelijk kan implementeren en waaraan je hopelijk wat hebt.
Dankjewel @Cujiua voor deze goede tips! Ga ze zeker proberen. Fijn dat je zo goed met me mee hebt gedacht !❤😘
Badge
@ikkuhh Joh wees nii onzeker het is toch juist mooi je bent gewoon een stapje voor iedereen en zie het ook zo en gebruik het ook zo bijt van je af maar blijf wel volwassener dan de andere. Dit komt dan misschien wel van een jongen die 2 jaar ouder is als jij maar mijn belangerijkste advies zou zijn zoek een grote brede aardige jongen en wordt daar mee bevriend dan kan hij ook voor je opkomen als het nodig is.
Badge
Ik bedoel als ik je vriend was had ik ze wel een stompert verkocht voor die rare eerste klassers.
Je hoeft je hier door niet onzeker te voelen. Jij zit al in de puberteit en de grote van borsten verschilt per meisje. 'laatst kwam een jongen uit de 1e ook aan mn bil' dat is eigenlijk betasten en volgens is het strafbaar dus dat moet je tegen je mentor of iemand van je school zeggen of anders een vriendin.
Maar ik zou je 1 ding zeggen, ik snap dat je onzekerheid niet zomaar weg kan maar jij wordt al volwassen en die jongens zijn dat blijkbaar niet. En jij had waarschijnlijk, ik weet het niet zeker, de vroege pubertijd. Ik hoop dat dit een beetje helpt.
Ik snap dat je dit lastig vind aleen zou ee bost verkleining de problemen niet oplossen

Ten 1e kreig je daar meer opmerkingen over en dat moet je ook maar willen.

Ten 2e ik heb bijna niks en er word ook aan mijn kont gezeten.

Ten 3e ben jij mooi hoe je bent en zal je jezelf vanzelf leeren acepteeren❤️

Dan tot slot als je erg last hebt van rugpijn enzo zou je ventueel wel langs je ha kunne gaan om er ever te praaten die kan jou het beste informeren of het er. eventueel optie kan zijn. ❤️

Love yourself❤️
hat ik ook maar heb nu cup e en ik ben 16 net maar ik denk ze stoppen vanzelf met groeien als me lichaam dat wil☺ dus wees niet onzeker
@Jemertje ja, ik hoopbdat ik zon vriend vind en dat het klopt dat ik al ietsjes volwassener ben
Bedankt voor je tip! Xjes ❤

@meisjegeheimpje fijn om te horen dat ik niet de enige ben, iknwil mn lichaam ok lrn accepteren alleen dat lukt nog niet ... bedankt voor jebsteun trouwens ❤️

@Mijnigezien ik zit ook niet te denken aan een borstverkleining.
Fijn dat je me geruststeld. Rug pijn heb ik idd een beetje last van , mn borsten zelf doen ook pijn betekent dit dat ze groeien?? 😭 heb nooit eerder pijn gehad vandaar deze vraag...
Wat is een ha??❤️❤️

@girl010 helpt me zeker
Ik zal het er met mn vriendin over hebbem, naar mn mentor gaan durf ik nog niet. Dat komt misschien nog . Bedankt voor je steun en advies.

Xjes ❤️

Het is nu irritant maar het wordt wel beter.  Ik heb cup.D75 ( en ik ben maar klein dus in verhouding zijn ze best aanwezig). Ik ben 15 een nu hebben de meeste meisjes uit mijn klas iets meer dat scheelt. 

Reageer