Vraag

Misschien zwanger ?🥴

  • 11 April 2019
  • 4 reacties
  • 496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 jaar en heb een vriendje, ja heel slecht enzo maar we hebben t wel eens gedaan ja, waar ik nu opzicht best wel spijt van heb. Ik mag van mijn ouders niet naar zijn kamer maar alsnog doen we dat wel. Ik ben nu 3 dagen over tijd en daar zit ik best mee want ik ben altijd na 28 dagen weer ongesteld, nu nogsteeds niet. Ik ben bang over de reactie van mijn ouders en weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, want ik mag van mijn ouders absoluut niet naar zijn kamer en toch deed ik het. Wat moet ik nu doen?

4 reacties

Hoi

Je hebt tegen het advies van je ouders in seks gehad, en nu ben je overtijd. Je weet niet goed hoe je dit aan je ouders kan vertellen.

Als het je lastig lijkt om dit via een gesprek te delen, kan je een brief schrijven. Daarin kan je uitleggen wat er gebeurd is, waar je bang voor bent, en waarom je dit liever via een brief meedeelde.

Je ouders zullen vast even schrikken, maar ik vermoed dat ze je zullen steunen, en samen met jou de openliggende opties zullen overlopen. Het lijkt me ook verstandig om een zwangerschapstest af te nemen, bij voorkeur bij de huisarts.

Groetjes
Kenshin
Als je (zoals Kenshin al vertelde) een zwangerschap test hebt gedaan en hij is positief (dat betekend dat je zwanger bent) en ze wilt het kind niet houden advieseer ik een abortus pil die is bedoely vóór de eerste 3 weken suc6
hy ik snap het en het is/moet heel moeilijk om te zeggen maar het ucht wel heel erg op hoor!!!
mis straks vertel ik meer tips en triks

Reageer