misschien verkracht onder drugs gebruik.

  • 12 November 2018
  • 5 reacties
  • 1374 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben een meisje van 14 en weet niet zeker of ik ontmaagd ben.
ja dit is best gek dus ik zal bij het begin beginnen. ik was op een feestje en we werden goed dronken (onthoud kids, nix 18! mijn verhaal is dan ook een rede om NIET te drinken) van het een kwam het ander en op een gegeven moment kwamen er pillen tevoorschijn (xtc met 110mg mdma) die begonnen we te slikken en vanaf zo'n 15 minuten na het slikken is mijn geheugen een groot zwart gat. ik denk dat er niet alleen mdma in de drugs zat achteraf maar goed, nu hoorde ik van anderen dat ik seks heb gehad. ik kan het me niet herinneren en aangezien het mijn 1e keer zou zijn is het allemaal best verwarrend voor me. ik zou het gedaan hebben zonder condoom en nu heb ik het nagekeken, de kans dat ik zwanger ben geworden is heel groot. ik schaam me kapot want ik had nooit verwacht dat ik zoiets stoms zou doen. ik wil het (nog) niet aan mijn ouders vertellen maar ben wel van plan het een goede vriend van me te vertellen.

help ik heb advies nodig.

groetjes :S

5 reacties

Het lijkt mij verstandig om het met iemand te bespreken.
Hebben die mensen ook verteld wie de daad deed?

Iemand misbruik maakt van iemand die onder de invloed van verdovende middelen (drugs, alcohol en andere middelen), bevind zich volgens mij niet meer aan de juiste kant van de wet.
Echter ben ik niet al te ervaren wat dat betreft.
Hey,
wat vervelend om te horen! Ik sluit me aan bij de reactie hierboven, ik vind dat je het beste kan vragen met wie je daadwerkelijk seks hebt gehad, als je dat weet kan je deze persoon daarop aanspreken en wat dingen vragen (of hij je de waarheid verteld is een tweede)

Wat heel vervelend is, is dat je je er bijna niks meer van kan herinneren. Aangifte doen als verkrachting wordt dan ook heel lastig, maar zeker niet onmogelijk. Ik zou het wel aan iemand vertellen, loop er niet te lang mee rond.
Succes!!
Haii! Ben het eens met bovenstaande reacties heb wel nog een kleine tip, koop even een zwangerschaps (Kruidvat) test to besure. En als zoiets nog een keer gebeurt haal de morning after pil bij de huisarts.
hey,

ik zou even langs de apotheek voor de morning after pill.
daarnaast zou ik dit met iemand bespreken en als je weet met wie je het dan zou hebben gedaan, zou ik kijken of je bij de politie er iets tegen kunt doen
Badge
Als ik jou was zou ik eerst een zwangerschaptest nemen, want je weet nog niks zeker. Als je het niet zo fijn vindt om die in je eigen stad te kopen, ga dan naar een wat grotere stad, en koop er dan een bij bijvoorbeeld de kruidvat 🙂

Reageer