Mishandeling thuis door mijn ouders

  • 16 December 2021
  • 2 reacties
  • 541 Bekeken

Badge

Hallo kindertelefoon,

Ik heb last van problemen thuis. Twee maanden geleden zat ik achter mijn computer. Ik dood gemaakt door een pump headshot. Hierdoor werd ik heel erg boos. Mijn vader kwam boos binnen en hij gaf een tik op mijn achterhoofd. Hierdoor werd ik verdrietig. Een paar dagen later kwam ik thuis van school en ik had een blauw oog. Ik werd geslagen op school omdat ik een beetje overgewicht heb.  Mijn vader kwam thuis en zag dat en werd woedend op mij, omdat ik mij zelf niet groot had gemaakt. Omdat mijn vader zo boos was haalde hij een stok uit de schuur en begon mij hard daarmee te slaan op mijn rug. Dit deed hij omdat hij net met mijn moeder was gescheiden. Heel vaak als ik thuis kwam van school was hij boos op mij en sloeg hij me weer met een stok. Uiteindelijk was mijn vader zo boos dat hij mijn broek uit trok en die stok in mijn kont duwde. Maar ik wist niet zeker of het die stok was of zijn penis. Hij haalde hem er wel snel uit maar het deed echt heel erg veel pijn en ik begon te bloeden. HIervoor moest ik naar het ziekenhuis omdat er meerdere hechtingen moesten komen bij mijn endeldarm. Sinds toen heb ik wel drie keer iets langs in mijn reet gekregen. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

 


2 reacties

Praat erover met iemand die je vertrouwt! DIT MAG ABSOLUUT NIET!!!!!!!!!

Hier moet je absoluut zo snel mogelijk met iemand over praten!! dit kan echt niet! dit mag niet gebeuren!! bel met de kindertelefoon of ga naar een vertrouwenspersoon van school o.i.d. Ik weet niet of je een goede vriend of vriendin heb maar anders zou je het hem of haar voorzichtig kunnen vertellen en dan zouden jullie samen naar een vertrouwenspersoon of ander iemand kunnen gaan.

Als je nog wel is bij je moeder komt kan je het ook tegen haar vertellen.

Als het echt weer een keer fout loopt thuis en je vader is boos. Bel dan 112!! Je moet dan zeggen dat je door je vader wordt misbruikt en mishandeld.

Ik hoop dat ik je zo kan helpen!! Als je meer vragen hebt moet je gewoon reageren of nog een topic starten!

Sterkte!!!

Reageer