misbruikt toen ik 6 was

  • 27 April 2020
  • 9 reacties
  • 1329 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was 3 dagen geleden mijn vriend aan het chatten en hij vroeg me: hoe ben je beginnen aftrekken?, dus ik dacht even na en nu herinner ik me dit verhaal:

Toen ik (denk ik) 6 jaar was moest ik naar de dokter omdat mijn voorhuid niet over mijn eikel ging. Zij heeft dan gezegd wat ik moest doen etc. Na 2 maanden dacht ik moest ik terug om te kijken of het oké was. De dokter was even allleen met me en “controleerde” of het beter was, maar ze stopte niet (du seigenlijkaftrekken) en was me daarna beginnen pijpen. Toen kwm ik klaar en deed ze alsof er niets was gebeurd en ik heb niemand iets verteld van wat er is gebeurd en heb er ook niet meer aan gedacht tot nu.

Ondertussen ben ik 16 en is er niets meer gebeurd met me, maar het was vast niet de 1ste en laatste keer wat die dokter deed.

Ben je ook eens misbruikt geweest? Als je het ziet zitten vertel dan ook jouw verhaal (hoeft niet gedetailleerd) en wat jij dan ertegen hebt gedaan.


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ja, maar ik weet niet of ik het daar over wil hebben

Sorry maar klaarkomen als je 6 jaar bent trek ik toch een beetje in twijfel....

En als je 6 jaar bent laten je ouders toch niet alleen naar de dokter gaan. Dus als je ouders erbij zaten. Denk ik wel dat het iets anders gegaan is.

En als je 6 jaar bent laten je ouders toch niet alleen naar de dokter gaan. Dus als je ouders erbij zaten. Denk ik wel dat het iets anders gegaan is.

Jup ik vind t ook een sterk verhaal, (reactie aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2)

Hallo jhonny :)

Het kan zo zijn dat zijn ouders in de wachtkamer zaten en je kunt (ook al ben je 6) klaarkomen zonder sperma.

-TheMightySlayer

Hoi

 

Wat naar dat deze arts jou misbruikt heeft. Helemaal niet ok hoe ze je behandelde. 

 

Je hebt een punt; vermoedelijk ben jij niet de enige patiënt die dit overkomen is. Daarom stel ik voor dat je dit voorval met een volwassene bespreekt, om te kijken welke stappen ondernomen zouden kunnen worden. Er hoort in principe niets bv. juridisch te gebeuren waar jij niet mee instemt; het is belangrijk dat er enkel dingen gebeuren waar jij mee akkoord gaat. 

 

Bespreek je je verhaal graag eens anoniem? Dat kan namelijk bij de Kindertelefoon. Daar kan je chatten of bellen. Alvast dapper van je dat je je verhaal durfde delen in dit topic. Verder hoop ik dat je hier niet op je eentje mee blijft zitten, en dat je, al is het maar om dit te verwerken, naar iemand toestapt met dit verhaal. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Sorry maar klaarkomen als je 6 jaar bent trek ik toch een beetje in twijfel....

Dit kan, aldanniet met sperma

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik ben ook misbruikt geweest. Ik weet niet wat ik daar over kwijt wil maar zoek hulp.  Als je wat kwijt wil mag je me het altijd laten weten. Ik zal je steunen waar ik kan

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou het met een volwassene bespreken die je vertrouwd en iedereen hou aub op met zeggen dat het niet kan enz want dat doet er voor hem niet toe en wordt er waarschijnlijk alleen maar onzekerder van, hij deelt dit verhaal om geholpen te worden en zeggen dat het niet kan op je 6de is niet hem helpen met het feit dat hij misbruikt is op zn zesde door een volwasse dokter met een voorbeeldsfunctie. 
ik zou gwn met iemand erover praten en ik weet dat dat lastig is. (Ik ben zelf trouwens nog nooit misbruikt, dus ik snap dat ik Je miss niet zo hoed kan helpen) 

tip: onthoud de naam van die dokter en waar het was etc, dan kun je altijd nog aangifte of iets doen
 

groetjes :)

Reageer