Skip to main content
Vraag

minimum en maximum lengte penis

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Hello
Forum|alt.badge.img+1

Vooral voor de meiden, hoelang vinden jullie dat en piemel moet zijn. Want Ik ben nogal onzeker. 

Ik ga nog niet de lengte van die van mij vertellen want dat heeft misschien invloed op jullie antwoord. Na een tijdje zal ik het wel zeggen voor de gene die dat willen weten. 

Antwoord alsjeblieft zo eerlijk mogelijk 

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 19, 2025

Heyy ​@Hello, dat verschilt per jongen. Er is niet 1 goed antwoord hier naar mijn mening.

xx liefs Wolf 🐺

• September 19, 2025

Ik ben dan een jongen maar bedoel je tijdens de seks of wat er bij de leeftijd past?

• September 19, 2025

Vooral voor de meiden, hoelang vinden jullie dat en piemel moet zijn. Want Ik ben nogal onzeker. 

Ik ga nog niet de lengte van die van mij vertellen want dat heeft misschien invloed op jullie antwoord. Na een tijdje zal ik het wel zeggen voor de gene die dat willen weten. 

Antwoord alsjeblieft zo eerlijk mogelijk 

Ik ben een jongen, maar hoe lang zou een piemel moeten zijn? Ja, ik denk dat er eigenlijk geen goed of fout antwoord is. De mijne is slap 5 cm en stijf 14cm. Natuurlijk zijn er mensen die dit te klein vinden. Ook al is de jouwe stijf kleiner dan die van mij (of groter) dan zou het eigenlijk nog niks uit moeten maken. Je kunt beter iemand met een kleine hebben die lief is dan iemand die een grote heeft en ontzettend onaardig is. En ik ben ook onzeker hoor.