Vraag

mini camera

  • 29 August 2021
  • 8 reacties
  • 682 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hai, 

Ik zou weleens willen weten hoe binnenkant van vagina eruit ziet . Nu had ik als idee een micro camera te kopen om het zo eens te kunnen zien. 

Maar weet.niet of dat juist slim is 

Weet iemand dit of dit kan ??


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet hoe je dat wil doenmaar het lijkt mij een heel dom idee. Er zijn genoeg filmpjes te vinden daarover!

Reputatie 5
Badge +5

Er bestaan endoscoop micro camera  met.5.5 millimeter doorsnede  die kan je aansluiten op je mobiel .

Heyy

 

Het lijkt mij geen slim idee om dit te doen omdat het mogelijk schadelijk kan zijn voor je vagina en ook vast kan komen te zitten.. Ik raad het je daarom ook af om dit te doen.

 

Als je de vagina wilt ontdekken kan je misschien beter een filmpje kijken waarin uitleg wordt gegeven over de vagina. Misschien is dit filmpje van de site Sense iets?


EDIT: Ik zie dat je nog had gereageerd, maar dat is net nadat ik had gereageerd goedgekeurd. Ondanks dat er misschien materiaal voor is raad ik het je zelf alsnog af. Het kan misschien toch wel voor beschadigingen zorgen namelijk en het lijkt mij persoonlijk niet zo’n slim idee om dit zelf met een micro cameraatje te doen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Niet rot bedoeld, maar dit is een heel dom idee! Als je het wilt weten kun je beter online zoeken ofzo. Als je er een camera in duwt zie je waarschijnlijk toch alleen maar donker.

Ik zou het niet doen! Verspilling van geld, en je ziet uiteindelijk niks. 

Weet iemand dit of dit kan ??

Sure, het kan.
De anderen geven aan dat je niets kunt zien, maar de oplossing daarvoor is natuurlijk gewoon een LEDje.
 

Zelf raad ik het in ieder geval niet aan, omdat het al door anderen gedaan is.
Sites zoals Wikipedia laten je kosteloos deze afbeeldingen zien.

Je kunt altijd een spiegel of je telefoon voor je plaatsen en zo als het ware een beetje naar binnen kijken.
Natuurlijk zie je niet alles zo, maar je mist weinig.
Dat scheelt tijd én geld.

Ik hoop dat je hier ook vind waar je naar op zoek bent. Het lijkt me namelijk niet handig om dat soort dingen in je intieme zone te stoppen.

Groetjes Lucas

Als je van plan was om frontaal een heel apparaat je poes in te duwen. Ik zou het niet doen want als die vast blijft zitten ben je denk ik niet heel blij.

Groetjessssssssss

Reageer