Vraag

mini bultjes op eikel en bultjes op de penis

  • 7 May 2021
  • 9 reacties
  • 843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Op  mijn penis zitten kleine bultjes en op m'n eikel ook. Dit vond ik erg vreemd aangezien ik nog geen seks heb gehad en ik dus ook geen soa kan hebben. Ik ben 14 jaar oud, hebben meer jongens hier last van?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb hier geen last van (gehad). Het lijkt me verstandig om hier even mee naar de huisarts te gaan.

misschien rare vraag maar welke kleur zijn deze bultjes?

Ik heb hier geen last van (gehad). Het lijkt me verstandig om hier even mee naar de huisarts te gaan.

dit is inderadaad wel het beste idee. het kan wel een Soa zijn maar meestal is het niks ergs

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou eventjes naar de huisarts gaan.

@eland11  de bultjes zijn gwn huidskleur die op m'n eikel zijn trouwens weg

Hallo Anonieme mwoan :)

Het kunnen de '’spots of Fordyce'’ zijn.

https://www.huidarts.com/huidaandoeningen/fordyce-spots/

-TheMightySlayer <3

Hoi Anonieme mwoan.

 

Ik heb even wat dingen opgezocht en er zijn meerdere oorzaken mogelijk voor deze bultjes. Deze 2 komen denk ik het meest in de buurt van de dingen die jij omschrijft.

 

1: Parelketting : Dit zijn kleine witte bultjes/puntjes die op de onderkant van de eikel zitten. De bultjes zijn wit tot vleeskleurig van kleur en zijn ongeveer 1/2mm per bultje. De bultjes ontstaan in de pubertijd en zijn onschuldig. De een heeft maar een paar bultjes en de ander heeft er honderden

 

 2: Talgklieren : In je penis zitten veel talgkliertjes die in de pubertijd erg actief zijn. Dit kan eruit zien als witte bultjes op de penis, balzak en/of eikel. Deze bultjes zijn ook onschuldig!

 

Als je je hier erg onzeker over voelt, er last van hebt of als het je niet lekker zit  kan je altijd  even langs de huisarts gaan. 
 

 

Groetjes van mij!

Badge

Hai hai, maak je geen zorgen, dit is heel normaal en het heet parelketting en is volkomen onschuldig. Bijna elke jongen krijgt het. Liefs

Badge

Heb ik ook zijn volgensmij gewoon talgkliertjes

Reageer