minder gevoelige eikel


  • Anonymous
  • 0 reacties
zoals de titel als zegt ik heb de laatste paar dagen minder gevoel tijdens de sex.

kan dat omdat ik veel sex heb dat het minder gevoelig word?

heb alwel wat gegoogeld maar vind niet echt een reden

12 reacties

slik je pillen ofzoiets ?
als je pillen slikt kan je effe op google kijken wat de bijwerkingen zijn messhien staat er lichte verdoving ofzoiets
of gebruik je een condoom ?
messhien handig om over te stappen op een dunnere condoom
veel geluk 😛 groetjes James
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

hoi jeremyprive

nee ik slik geen pillen en we gebreuken al 2 maanden geen condooms meer dus daar ligt het niet aan
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

dan zou ik eens bij de dokter langs gaan
veel geluk
groetjes James
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

oke bedankt
Hi Nickboy17,

heb je nog steeds met die Marokkaanse jongen uit je "vreemdgegaan" topic?

Ik weet niet precies waarom je eikel minder gevoelig is. Ik weet wel dat toen we 12-13 jaar waren en alleen nog maar aftrokken dat onze eikels supergevoelig waren en nu hebben we heel vaak afgetrokken, gepijpt en ook seks met andere jongens gehad en nu is mijn eikel niet meer zo gevoelig.

Dus normaal gesproken kun je er gewoon aan zitten zonder dat het gevoelig is. Bij de seks is die wel gevoelig voor stimulatie, dus door likken of aftrekken en neuken wordt ie nog knalhard en komen we hard klaar. We kunnen zelfs nadat we zijn klaargekomen onze piemels nog aanraken en vroeger kon dat echt niet, want toen deed dat pijn aan onze eikel. Nu kunnen we gewoon doorgaan en voelt het lekker.

Is dat ook wat jij bedoelt met minder gevoelig?

Wij hebben een lange voorhuid, dus zelfs als onze piemels stijf zijn is mijn eikel nog bijna helemaal "ingepakt". Bij aftrekken en neuken enzo gaat dat vel wel op en neer en kan mijn eikel helemaal bloot.

Heb jij een lange voorhuid of "gewoon" dat ie een randje bedekt of ben je besneden.

Is je vriend besneden omdat hij Marokkaans is, want wij kennen ook een paar Marokkaanse jongens en die zijn ook besneden.
Is zijn piemel/eikel erg gevoelig of kan je die gewoon aanraken, ook na het klaarkomen. zonder dat het vervelend voelt.

Btw hebben jullie getest op SOA's voordat jullie met condooms stopten?
Testen is wel verstandig, want dan weet iig of jullie niks hebben en elkaar dan niet kunnen besmetten.

Mama had ons nadat we misbruikt waren, laten testen, want we waren met zoveel verschillende jongens naar bed geweest. Niet omdat wij het wilden natuurlijk, maar omdat ze gewoon hun gang gingen met ons. Ze gebruikten ons gewoon wanneer ze zin hadden en hun piemel ergens in wilden steken.

We hebben sinds vorige zomer een vriendje en we hebben ons alledrie laten testen en we hadden niks. Van Luca wisten we het eigenlijk wel omdat hij nog nooit iets met een jongen of een meisje had gedaan, maar voor ons voor de zekerheid en dat we Luca niet ziek zouden maken.

We hebben met mama afgesproken dat we sws voor en na de zomervakantie getest worden, omdat dan de verleiding het grootst is dat we met een andere jongen seks hebben. We zijn wel trouw, maar soms doen we wel eens wat met zijn allen met andere jongens. Dus voor de veiligheid.

Nou ja, ik hoor het wel.

Groetjes 🙂,
M&M's
[quote=M en Ms]Hi Nickboy17,

IK heb de antwoorden op je vraag achter je vragen gezet!

heb je nog steeds met die Marokkaanse jongen uit je "vreemdgegaan" topic? JA is dezelfde jongen

Is dat ook wat jij bedoelt met minder gevoelig? JA precies dat bedoelde ik


Heb jij een lange voorhuid of "gewoon" dat ie een randje bedekt of ben je besneden. IK ben niet besneden maar ik heb vanmezelf niet een lange voorhuid dus tot de rand precies

Is je vriend besneden omdat hij Marokkaans is. ja hij is besneden en daarom heeft hij dat probleem niet omdat hij het gewend is

Btw hebben jullie getest op SOA's voordat jullie met condooms stopten? ik heb mezelf niet getest meer maar hij wel ik heb mezelf niet getest omdat ik aleen maar vaste vriendejs voor hem heb gehad
Hi Nickboy17,

Bedankt voor je antwoorden.

Wel nice dat je nog met die jongen hebt. Het was dus niet zomaar een one of two of three night stand

Omdat jouw voorhuid niet helemaal over je eikel zit, zal die wel gewend zijn aan wat wrijving en daarom wat minder gevoelig als toen je jonger was. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik sommige plekjes van mijn eikel zijn veel gevoeliger dan andere. Niet dat ze pijn doen, maar dat het fijne gevoel daar veel sterker is. Het is de kunst om die plekjes bij elkaar te ontdekken.

Je kunt zelf wel voorzichtig zijn, maar je weet nooit 100% of één van je vorige vriendjes ooit iets heeft opgelopen. Met hoeveel jongens heb je tot nu toe gepijpt en met hoeveel geneukt?
Ik wil het van mij ook wel vertellen, maar ik schaam me er wel voor. Het zijn er best veel voor iemand van 15.

Groetjes,
M&M’s
hoi sorry dat ik pas zo laat reageer op een of andere manier kreeg ik geen melding

hij heeft wel meerdere vriendjes gehad maar ook allemaal langdurig dus geloof hem wel.

groetjes nickboy17
Geeft niks. Technisch probleempje kan altijd voorkomen.
Ik ben ook wel eens wat later, omdat ik iets anders aan het doen ben of gewoon lui ben :)

Thnx voor je reactie.

Ken je deze spreuk?



Groetjes,
M&M's
Geeft niks. Technisch probleempje kan altijd voorkomen.
Ik ben ook wel eens wat later, omdat ik iets anders aan het doen ben of gewoon lui ben :)

Thnx voor je reactie.

Ken je deze spreuk?



Groetjes,
M&M's


JA ik heb er van gehoord ja
maar ik vertrouw hem dus het zit wel goed en hij heeft zichzelf iets van 1 jaar geleden getest
Hi Nickboy17,

Oké.

Volgens mij gaat het verder wel goed tussen jullie. Tenminste zo lees ik dat, wat je schrijft.

Maak er een mooie tijd van en geniet van elkaar en alle andere mensen om je heen die je lief hebt.

Groetjes,
M&M’s
Hi Nickboy17,

Oké.

Volgens mij gaat het verder wel goed tussen jullie. Tenminste zo lees ik dat, wat je schrijft.

Maak er een mooie tijd van en geniet van elkaar en alle andere mensen om je heen die je lief hebt.

Groetjes,
M&M’s


Dankje komt wel goed

Reageer