Skip to main content

Mijn zusje haar beste vriendin

• January 5, 2026
  • 22 reacties
  • 3991 Bekeken

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3

Hey mijn zusje en haar beste  vriendin zijn 14  en haar beste vriendin is echt een mooi meisje. al mijn vrienden vinden haar super knap maar daar gaat niet over. zij doet  meestal tegen ons hard als we groep zijn maar als alleen ben doetse best wel normaal als voorbeeld mijn moeder wil niet als het  laat is dat ze allen naar huis moet fietsen dan fiets met haar mij.  dan  geef ze mij kleine knuffel en sommige vrienden heb gezegd ik fiets wel met mee maar dat wil ze niet dan zegt ze nee Jef doet dat. Nou dit weekend was ze blijven slapen (dat doen ze wel soms) maar ik stond mijn tanden te poetsen toen ze ook in badkamer kwam alleen in hempje en string en ze had  geen bh aan  je kon goed haar grote borsten zien daar door  kreeg ik stijve  maar  later stuurde ze via snap slaap lekker ☺🤤  (van haar in dat hempje) vind ze nou mij leuk of niet  de volgende dag deedt ze of er niet was gebeurd  

22 reacties

• January 5, 2026

Ik denk dat ze misschien geil was of jou ook mooi vind, maar ik ben geen expert ofzo. Het beste is haar natuurlijk gewoon vragen waarom ze die dingen stuurt of zo ‘uitdagend’ gekleed is als ze bij jou in de badkamer komt

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 6, 2026

Hey  

Ik denk wel dat ze  je leuk vind ik zou het gewoon vragen  ook waarom ze zo in badkamer komt met  bijna niet aan. Zag het er goed haar borsten en kont dan 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Hey! Klinkt idd alsof ze je geil vindt.

je kan misschien haar snappen wanneer het wat later is, zonder shirt of zo. misschien eerst alleen van je schouder, dan hopen dat ze wat terug stuurt. Je kan natuurlijk ook directer zijn en vragen of ze iets van zichzelf wil laten zien

hou ons op de hoogte! Hoop dat er wat leuks van komt :)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

Ja hoe je omschrijft vind ze je wel leuk .

Dus vertel haar gewoon wat je van haar vind misschien ontstaat er wel wat tussen jullie.

Maar doe het wel rustig aan en stel haar wat vragen er over om misschien meer te weten of ze je echt leuk vind .

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 10, 2026

Hey  

Ik denk wel dat ze  je leuk vind ik zou het gewoon vragen  ook waarom ze zo in badkamer komt met  bijna niet aan. Zag het er goed haar borsten en kont dan 

Hey ze is echt mooi meisje ze heeft lang bruin blond  haar   mooie blauwe oogen cup D 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 10, 2026

Hey even een update
Gisteravond vroeg  kwam ze langs maar mijn zusje was er nog niet terug met ouders. Maar ze moest even wachten ik vroeg haar ik ga een serie kijken wil je mij kijken  dat wilde ze wel ze ging best dicht tegen mij aan zitten  ze had een lekker parfum op daar gaaf ik een complimentje over dat vond ze lief. Ik vroeg haar waarom ze zo in badkamer kwam de vorig keer  dat ik wel super geil vond en dat ik haar wel een mooi super knap meisje vind en dat ik haar wel mee uit wilde vragen naar de film maar ze kon geen antwoord geven mijn zusje en ouders kwamen binnen  en ze gingen wat Anders doen en ik hoefde ook niet mee terug te fietsen ze werd op gehaald door vader maar later op avond stuur de ze snap  in haar bh  dat ze wel  naar de film wilde gaan 🥰🥵   en dat ze mij ook wel leuk jongen vind.
Ik krijg net snap of ik avond naar haar wilde komen ze was alleen thuis

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

Houd ons op de hoogte, vertel ons morgen wat er is gebeurd!

Forum|alt.badge.img+1
  • January 10, 2026

Ja dat moet je zeker doen dan, succes ermee. Vertel je later nog hoe het ging?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Hey even een update
Gisteravond ben ik bij haar  geweest ze stuurde nog neem je zwembroek mee ik stuurde terug waarom  zij stuurde terug dat zie wel. Ik naar toe was leuk  ze hebben dus best een groot bad in huis daar zijn we ingegaan met  zwem kleiding  ze zat met rug tegen mij aan best leuk vroeg wil je ogen dicht doen  even later doe maar open had ze haar topje uit gedaan ik heb lekker in gekneden en aan ge zuigen en samen ons afgedroogd. En we hebben nog een film aan gezet het was  gezellig en  ze wil het ons houden
Ik weet niet hoe dit afloopt maar afwachten   iemand tips 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Onnodige quote verwijderd 

Je kan zeker proberen regelmatig met haar af te spreken, zo kunnen jullie echt een hechtere band maken. Verder kan je haar complimentjes geven, dat zal ze wel leuk vinden vermoed ik. Maar ik raad ook aan om haar echt te leren kennen (wat zijn haar hobby’s, interesses, etc.), zo weet je of je haar op langere termijn echt leuk zal vinden. 

Veel succes!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Hoi ​@Jeffrey 

Als ze je echte leuk vind neem haar mee op date en vraag haar verkering dan is het officeel tussen jullie of koop een keer iets wat ze leuk vind .

Maar als ik het zo lees gaat het wel de goeie kant op dus super leuk en hopelijk word het ook iets tussen jullie 

En laat even weten hoe het verder gaat 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

heb je nog een update???

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2026

hey ​@Jeffrey 

nog een update, ik wil graag weten hoe jullie liefdesleven doorgaat haha.

groetjes

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

Hey even een update
We hebben van de week paar keer gezien  en we snappen best wel veel met elkaar
We zijn vrijdag avond naar film geweest en we ergens lekker sushi besteld  ik haar toen een mooi ketting geven die ze super graag wilde hebben ik haar gevraagd en dat wilde ze super graag en zaterdag morgen heb naar voetbal wedstrijd van haar geweest  en ik had geen wedstrijd en we samen nog in dorp geweest    gisteren avond heeft ze samen met zusje film ge kijken en ze is blijven eten en breng de haar weer terug naar huis gebracht en we hebben toen best lang gezoend  en mocht in haar rondingen🍒 best hart in knijpen en ik moest haar  sturen dat ik huis kwam  dat is toch  super lief. En vandaag  heeft ze een feestje van haar oma en ik mocht ook mee was we leuk. Het gaat de goede kant op  iemand tips ze volgende week jarig 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 19, 2026

Hou ons op de hoogte!!!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 6, 2026

Hey Hoe is gegaan met haar verjaardag 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 6, 2026

Ja hebben jullie nu een relatie of hoe gaat het nu met jullie want ben ook wel.benieuwd  eigelijk

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

Leuk om dit zo te lezen!

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

Hey Even een update

Ja we hebben een relatie nu en het gaat super we doen leuke dingen samen als iemand een tip heeft om wat leuks te doen is wel kom
We gingen  zwemmen en er waren ook vrienden van mij en ook van haar maar mijn vrienden zijn best jaloers op mij dat ik wat met haar heb nu om dat echt super mooi meisje is met  mooi stevig billen en grote borsten zegen mijn vrienden. Maar ik vind haar  super liefe vriendin ik dacht dat ze rustig aan wilde doen vorige week was een avond alleen thuis zonder ouders en broertje maar we zouden douchen maar ze  wilde eerst wat Anders  haar eerste keer met mij doen en het was echt super ik weet het is kort maar het voelde zou vertrouwt. We gaan morgen samen dagje weg voor haar verjaardag 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Ja dat zekker wel vroeg ja  maar als het klikt waarom niet dan 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ​@Jeffrey

Wat leuk voor jullie!! Gefeliciteerd.

Dit onderste moet je niet als haat opvatten maar als vraag richting Kindertelefoon

@Kindertelefoon, het is toch niet toegestaan om te Bloggen? Dit vindt ik er anders wel erg op lijken met elke keer een update. Dit is wederom geen haat of dat ik het hem niet gun maar gewoon een vraag dus.

Dankjewel en veel plezier samen jullie!

Gr. Ikweetgeennaampje123 

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • February 10, 2026

Hi Ikweetgeennaampje123 ,

het is inderdaad niet toegestaan om te bloggen zoals je kunt lezen in forumregel 5:

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen.

groeten Claire

De Kindertelefoon