Skip to main content

hoi ik ben Noah, 13 jaar en ik heb een oudere zus van 17. 

Ze gedraagt zich anders bij mij dan bij haar vriendinnen en onze ouders.

Soms zit ze onder tafel aan de binnenkant van mijn been en heel soms zelfs aan mijn lul!

Ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen omdat ik geen ruzie wil met haar want ze is niet verkeerd.

Kan iemand me helpen?? Moet ik het laten gebeuren of moet ik het zeggen tegen mijn vader of moeder?!

help mij pls!!!

Heb je het hier al eens met je zus over gehad?
Wij weten natuurlijk niet wat er in haar hoofd speelt, maar het kan zijn dat ze al stopt als jij aangeeft dat jij haar gedrag niet fijn vindt.

Mocht dat niet werken, dan kun je altijd je ouders nog vragen om het met haar te bespreken.
Hopelijk is dat niet nodig.

Je moet in ieder geval nooit iets laten gebeuren als jij het niet fijn vindt.

Heb je het hier al eens met je zus over gehad?
Wij weten natuurlijk niet wat er in haar hoofd speelt, maar het kan zijn dat ze al stopt als jij aangeeft dat jij haar gedrag niet fijn vindt.

Mocht dat niet werken, dan kun je altijd je ouders nog vragen om het met haar te bespreken.
Hopelijk is dat niet nodig.

Je moet in ieder geval nooit iets laten gebeuren als jij het niet fijn vindt.

ja maar ik vind het stiekem ook wel leuk maar het voelt illegaal

ik zou geen seksuele handelingen met je zus uitvoeren want zij is 17 en jij 13 4 jaar verschil dus (lijkt niet veel alleen in de puberteit wel) dus ik zou het gewoon rustig aan haar vragen.

ja maar ik vind het stiekem ook wel leuk maar het voelt illegaal

Dat is opzicht niet raar. Desalniettemin zou ik je aanraden geen seksuele handelingen met je zus te doen, dat moet je simpelweg niet willen met familieleden.

Reageer