Vraag

Mijn vriendje gaat vreemd dus ik wil hem dood slaan!!

  • 17 January 2021
  • 16 reacties
  • 1090 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vriendje (ik ben gay) is met me vreemd gegaan. Hij komt klaar in iemand anders :sweat:

 

Ik heb net heel hard gehuild. Denk je dat ik hem dood kan slaan?


16 reacties

Wees beter verwen hem eens koop een mooi sieraad voor hem of De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (4. Reacties op het forum zijn positief.)

Wees beter verwen hem eens koop een mooi sieraad voor hem of wees niet zo’n sukkeltje

oh ok :(

just do it

Tuurlijk zou je hem dood kunnen slaan, maar de vraag is of je dat het waard vind. Moord/doodslag is wel illegaal, vreemdgaan niet. Begrijpelijk dat je boos en verdrietig bent, maar het is niet heel erg verstandig om hem daarvoor fysiek aan te pakken zegmaar. Zou het dus afraden...

Maar je moet het ook anders zien. Als hij vreemdgaat, is hij jou toch helemaal niet waard. Wees blij dat dat nu al naar boven komt, in de plaats van dat je er over een paar jaar achter komt dat het een echte lul is.

Allereerst is het heel vervelend dat je vriendje vreemd is gegaan, ik zou het gewoon uitmaken en door gaan met je leven door afleiding te zoeken, ga er verder niet mee bezig dat doet alleen maar meer pijn. Ik neem aan dat van dat doodslaan niet serieus is dus ik ga er verder niet op in.

Niet doen, moord is illegaal en ik denk niet dat je voor je vreemgaande vriendje de rest van je leven de bak in wil, of wel?

 

xx

Reputatie 1
Badge

Hey

Je moet je vriendje niet doodslaan. Hij verdient die moeite niet eens. Als hij voor een ander kiest betekend dat dat hij fout zit. Maak alsjeblieft niet zelf een fout door iets illegaals te doen, maar ga verder. Jij verdient beter en ik weet zeker dat je beter kan krijgen. Ga pls op zoek naar iemand die er altijd voor je zal zijn en die trouw aan je is. Je bent te goed om je te verlagen tot zijn niveau.

XX

Reputatie 1
Badge

heyyy anoniemgamerpersoon

Als je hem doodslaat krijg je waarschijnlijk gevaningenis straf

 

WAAROM BEMOEI IK ME HIER EIGENLIJK MEE

Hallo AnoniemGamerPersoon :)

Ja, je kunt hem doodslaan. Maar of dat nou zo'n goed plan is, je kunt daardoor tientallen jaren in de gevangenis komen. 

 

-TheMightySlayer <3

Badge

Ik snap je boosheid. maar ik zie totaal geen reden om hem dood te slaan. Ten eerste is dit heel ongepast e niet slim, ten tweede is het best heftig dat jij iemand dood wil hebben. ik weet niet of dit je echte bedoeling is of dat je gewoon graag iets wil vertellen over hem of je gevoelens wil uiten. Maar ik zou hem zeker niet dood slaan, dit kan heftige gevolgen krijgen en je zou je familie onwijs teleur stellen.

Badge +1

Heyyyy,

Om te beginmen zal ik je vriendje niet doodslaan. Ik wil het niet goed praten voor hem maar miss had hij zin in seks. Wrm vraag je niet effe wrm hij is vreemd gegaan als dit de reden is dus dat hij zin heeft in seks kan je miss met hem uitproberen dus bijvoorbeeld dat hij of jij hem pijpt en zo maar door.

Sorry als ik je hiermee kwets maar denk dat dit het is heb het ook meegemaakt.😪

Groetjesss❤💕

Reputatie 7
Badge +5

Het is niet leuk dat hij vreemd gaat, maar om hem gelijk dood te willen slaan is wat overdreven he, of niet dan. En zijn toch genoeg andere leuke jongens 

Dump hem. Hij gaat vreemd, jij gaat weg. Als hij vreemd gaat is hij je gewoon niet waard.

Badge

Ik snap dat je heel boos op hem bent, maar doodslaan gaat wel ver. En dat kan natuurlijk ook niet ivm de wetten in Nederland en zo.

Als iemand waar ik een relatie mee zou hebben vreemd zou gaan zou ik het denk ik uitmaken. Want dat vind ik echt niet kunnen.

 

Wat is sowieso zou doen is hem vertellen dat je erg gekwetst bent en dat je dit niet accepteerd.

Badge

wat stom dat ie is vreemd gegaan,  maar ik zou hem niet dood slaan. Zoals wat @xLisa al zei, is ie het wel waard. Want je komt dan wel in de gevangenis als je hem dood. Mijn tip is, koop een boksbal of iets anders waar je tegen aan kan slaan. En gooi je woede daar op

 

groet anooniempje

Reputatie 1
Badge

Denk je dat ik hem dood kan slaan?

Als je naar de gevangenis wilt, dan ja. Moord is de meest strafbare ding dat je kan doen. Jij kan letterlijk niemand vermoorden, behalve als het euthanasie is. Wel is de euthanasie op slot en grendel beperkt. Dus sowieso niet doen. Als je het vreemd vindt dat hij deze dingen doet, praat met je ouders, juf/meester, een docent, de Kindertelefoon (0800-0432) of de politie bij ernstige gevallen.

Reageer