Vraag

Mijn vriendje betrapt

  • 29 August 2019
  • 8 reacties
  • 1125 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Hallo allemaal.
Zo als jullie weten ben ik gay en heb ook een vriend als je dat nog niet wist kijk mijn tweede topic.
Ik lag vannacht op bed en mijn vriendje ging mij aftrekken en pijpen hij dacht dat ik lag te slapen maar ik was gewoon wakker
Wat moet ik ermee



Groetjes RepaidTrain11

8 reacties

Hoi !

Praat erover met hem. Het is vast niet gek.
Ik weet ook niet of jij het fijn vond, maar bespreek dat met hem.
Negeren is geen optie, dan komen er juist problemen denk ik.

Mijn advies:
Gewoon praten met elkaar over wat er gebeurt is !!

Succes !
Xoxo
Hoi

Zoals Lynn.p7 zei, lijkt het me nuttig om dit voorval te bespreken. In principe vind ik het van weinig respect betuigen dat je vriend je bevredigde zonder je toestemming. Praat gerust over wat jullie grenzen zijn, zodat daar in de toekomst rekening mee gehouden kan worden.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +3
Hi @Kenshin en @Lynn.p7

Bedankt voor jullie hulp ik heb ook met hem er over gepraat maar hij werd boos dus hij heeft het uit gemaakt maar als nog bedankt voor jullie hulp

Groetjes RepaidTrain11
Wat jammer dat hij boos werd. Weet je wat hem specifiek overstuur maakte?

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +3
Hi @Kenshin

Nee ik weet het niet waarom maar zo gaat het leven

Groetjes RepaidTrain11
Zo kan het leven inderdaad gaan. Heb je spijt van het einde van jullie relatie?

Gr. Kenshin
In dit soort situaties can ik wat cru zijn; vergeef me daarvoor. Maar als jouw vriend boos wordt of zelfs de relatie beëindigt omdat jij je grenzen aangeeft, zegt veel over hem. Hij respecteert jouw grenzen dus niet. Misschien is het dan maar beter dat het klaar is tussen jullie.
Reputatie 2
Badge +3
@Kenshin ik weet het niet ja en nee reden andere kant denk ik van het was fijn en de andere kant den ik je doet het zelf.

@MissyAnoniem ja i know weetje we praten wel weer maar dan als vrienden

Iedereen dankjewel dat jullie paar minuutjes van jullie leven aan mij besteden dat kan ik wel waarderen

Reageer