mijn vriendinnetje daagt me uit!

  • 9 July 2020
  • 7 reacties
  • 917 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb een vriendinnetje van 13 jaar en we hebben het altijd heel gezellig. De laatste dagen loopt ze me ook steeds een beetje uit te dagen, dan loopt ze bijvoorbeeld ineens in haar blootje. En ze vroeg een keer aan me of ik samen met haar in bad wilde. En als we naar buiten gaan doet ze soms hele korte rokjes aan. Ik vind het natuurlijk niet erg. Maar is dit wel normaal?

 


7 reacties

Heyy

Hoort erbij denk ik. Misschien zoekt ze graag grenzen op, is niks mis mee, zolang ze weet waar ze moet ophouden. En als jij het niet erg vindt is het toch dubbele fun!

Groetjs

 

Zolang ze je niet verkracht, vind ik het goed. Tenzij jij het echt niet leuk vind en het veelste snel vind gaan

Waarom zou het niet normaal zijn? 

Reputatie 3
Badge +2

ik heb ook een vriendje en dat doe ik ook hoor

 

Reputatie 3
Badge +4

Zoals ik dat noem is dat spelen met de man zijn hormonen. Het is volstrekt normaal dat een meisje je uitdaagt

 

MVG annoniemejongen

Het is leuk, het betekent dat ze zich veilig voelt bij jou… en dat ze met je aan het spelen is. 

Ze wil zien hoe je reageert.  Wordt je een gewillige puppy die alles doet wat het bazinnetje verzint? Dan is ze snel op je uitgekeken. 
Houd je ondanks al die blootheid het hoofd koel en bepaal jij wat er gebeurt?  Dan ben je interessant en is het echt leuk om je uit te dagen.

Databus alleen maar goed

Reageer