Vraag

Mijn vriend wil seks met een ander

  • 13 June 2022
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb vaker seks gehad dan mijn vriend. Mijn vriend zit hiermee en hij heeft het gevoel dat hij te weinig heeft gedaan voor mij en nog een keer seks moet hebben met een ander meisje zodat hij daar niet steeds meer naar gaat verlangen en het onze relatie kapot zou kunnen maken als hij te veel verlangt. Is het een goed idee om hem dat een keer te laten doen, of zitten er gevolgen aan?


3 reacties

Heyy!!

als jij vaker seks hebt gehad dan je vriend betekent niet dat hij niet goed genoeg is en misschien als hij het met een ander meisje doet krijgt hij gevoelens voor haar maar het kan ook niet

Reputatie 5
Badge +3

Het lijkt erop dat hij jaloers of nieuwschierig is. 
alleen als JIJ het goed vindt zou je het kunnen toestaan…

ik denk wel dat als je het goed vindt je misschien er later een vervelend gevoel over aan zou kunnen houden… 

Ik snap je vriend niet helemaal hoor. Waarom zou je per se seksuele ervaring moeten hebben met meerdere personen. Als jij dat wel hebt, prima, maar dat betekent toch niet dat hij nu, tijdens deze relatie met jou, met andere meiden moet slapen toch?? Ik vind het een beetje een raar verhaal (smoes/excuus).

Ik zou hem gwn duidelijk maken dat jij genoeg voor hem hoort te zijn, en dat het jou niet uitmaakt met hoeveel meiden hij het heeft gedaan. Als hij deze verlangens niet onder controle heeft/krijgt, zou ik toch gaan twijfelen aan de gevoelens die hij voor jou heeft. 

Reageer