mijn vriend van 25

  • 22 July 2014
  • 4 reacties
  • 550 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey ik heb sinds kort een vriend van 25 en hij wilt met mij naar bed! ik weet wel dat ik het wil en met hem maar zit een klein beetje met de leeftijd! En hij wilt het liefst zonder  als ik het zonder doe krijg ik een speciaal cadeau zou ik het nu wel of niet doen? 

xxxxxxx hopeloos meisje

4 reacties

Hoe oud ben je ?
Hey,
Tien jaar verschil vind ik op jou leeftijd wel erg veel.
Een paar jaar is niet erg, en als jullie bijden volwassen waren geweest was tien jaar ook niet extreem geweest, maar nu vind ik het wel heel veel...
Als jij je bij hem fijn voelt is het natuurlijk niet erg. Maar ik denk toch dat jullie dan betere even kunnen wachten.
Zonder wat?
Bedoel je zonder condoom? Dat lijkt me niet verstandig. Het is niet veilig (in verband met ongewenste zwangerschap rn soa's). Als hij geen condoom om wil kan jij een vrouwencondoom om doen. Dit is geheel veilig. Misschien vind hij een condoom vervelend zitten, en hier heeft hij daar geen last van.
Kus,
Hoe lang hebben jullie een relatie?

En een cadeautje om het zonder condoom te doen? Dat foet mij aan een loverboy denken. ..
Nee. Hij is (denk ik) een loverboy of iets dergelijks. Onthou goed dat als jij het niet wilt, het NIET gaat gebeuren, hoe leuk het cadeau ook mag zijn.

-xxx-

Reageer