Mijn vriend krijgt elke keer een stijve als we zoenen

  • 19 July 2012
  • 18 reacties
  • 63286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriend krijgt elke keer een stijve als we zoenen en ook gewoon als ik bij hem ben en soms als we zoenen legt hij mijn hand op zijn broek zodat ik het stijve gedeelte aanraak dit vind ik niet erg maar mijn vraag is.. Is het wel goed dat hij elke keer een stijve krijgt als ik bij hem ben tijdens het zoenen of als ik hem maar knuffel of wat anders?

18 reacties

Dat is gewoon normaal, dat betekend dat je hem opwind. Hij vind jou dus gewoon hartstikke leuk. Bedenk wel; ga geen dingen doen die je niet wilt. Hij legt jouw hand op zijn kruis en jij vind dat niet erg, maar denk er eens over na of je ook wel verder wilt. Hij wilt dat waarschijnlijk wel, maar bedenk je goed of jij die dingen ook wilt. Als je het niet wilt, moet je dat eerlijk zeggen. Geef gewoon duidelijk een grens aan. Tot hier en niet verder. Want misschien wil je wel eens proberen hem af te trekken ofzo, maar wil je nog niet echt seks ofzo. Hij moet dat kunnen begrijpen.
Ja ik vind het niet erg ik heb er over na gedacht enzo toen het gebeurde en vond het zelf ook wel prettig en daarbij heb ik hem al een keer afgetrokken en toen kwam die klaar op mij maar je zag aan hem dat hij niet wist wat hij moest doen dus vraag ik me af hoe kan ik hem het gevoel geven dat het mij niet uitmaakt want heb dat vaak zat gezegt
Waarom zou het erg zijn? Het zou erger zijn als het niet gebeurde, haha.

En als je al vaak zat hebt gezegd dat je het niet erg vindt, kan je niks anders doen. Het zeggen is namelijk de duidelijkste manier. Hij moet je gewoon geloven.
Je moet het zien als een compliment. Hij vind het waarschijnlijk erg geil wanneer jullie zoenen of knuffelen of wanneer je gewoon bij hem bent.
Klopt ook weer zo maarja soms dan trek ik hem af en hij vingert mij dan maar ik kom dan niet klaar omdat hij het dat niet goed doet en dan vind ik dat heel lullig om te zeggen dus wat moet ik dan doen?
het is heel nrmaal echt... als t niet zo is dan vind hij je of niet leuk
Volgens een onderzoek is het heel gezond dat er iets met je lichaam gebeurt als je iets leuk vind. Zo ontdek je ook, dat je vriendje gezond is qua dat gebied 😉. Maar als jij er klaar voor bent  moet je misschien vragen of hij een klaar is voor een heel klein stapje verder, bijvoorbeeld zijn handen op jouwn borsten. Alleen als je het zelf wilt.
Je kan hem adviseren om is goed op internet te zoeken hoe hij je kan vingeren of je kan heb begeleide. Met je eigen hand good luck
Klopt ook weer zo maarja soms dan trek ik hem af en hij vingert mij dan maar ik kom dan niet klaar omdat hij het dat niet goed doet en dan vind ik dat heel lullig om te zeggen dus wat moet ik dan doen?

Het gewoon zeggen. Hij zal juist blij zijn als je het zegt. Hij leert ervan. Hij weet toch niet uit zichzelf wat jij lekker vindt?
dan vind ie je een lekker ding en wil hij seks met je 

Reactie aangepast, want in strijd met de forumregels.

Groetjes Esther,
De Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +17
Dat betekent juist dat hij heel erg verliefd op je is, dat hij een stijve krijgt betekent dat hij verder wil, maar alleen als jij het ook wilt. Ik heb dat ook.
Ey meid. Gewoon zeggen: neuk me, hard  en vochtig. Dat vinden ze altijd lekker. Wat ze ook lekker vinden als je die stijve lul lekker met je natte tong eens tekeer gaat en dan spuit ie gewoon lekker in je mondje. Dan vinden ze echt heel lekker
Ey meid. Gewoon zeggen: neuk me, hard  en vochtig. Dat vinden ze altijd lekker. Wat ze ook lekker vinden als je die stijve lul lekker met je natte tong eens tekeer gaat en dan spuit ie gewoon lekker in je mondje. Dan vinden ze echt heel lekker


Jij bent denk ik net iets te jong en hebt naar je klasgenootjes geluisterd..

OT: Ik las hierboven iets over dat je het hem moet vertellen als hij het fout doet en dat je hem evt kan begeleiden met je hand. Dat heeft mijn ex ook gedaan toen het voor mij de eerste keer was, en het hielp wel. Wat wij lomp gezegd denken is met je hand heen en weer wrijven over de clitoris, maar dat werkt nou eenmaal niet voor elk meisje. Daarom kan je het het beste uitleggen/voordoen, uit zichzelf zal hij waarschijnlijk niet zomaar de goede manier vinden :) 
Waarom zou het raar zijn? Het is gewoon normaal haha
Het is normaal en je moet gewoon denken hij vind me lkkr yes
Het is nrml dat hij dat krijgt dat gebeurt bij mij ook vaak het is heg teken dat hij je heel leuk vindt
Over dat hij jouw hand erop legt : dit is ook goed als jij dat ook wilt doe nooit iets zonder dat je er klaar voor bent xxxxx
Mijn vriend krijgt elke keer een stijve als we zoenen en ook gewoon als ik bij hem ben en soms als we zoenen legt hij mijn hand op zijn broek zodat ik het stijve gedeelte aanraak dit vind ik niet erg maar mijn vraag is.. Is het wel goed dat hij elke keer een stijve krijgt als ik bij hem ben tijdens het zoenen of als ik hem maar knuffel of wat anders?
Mijn vriendje had dit ook en ik vond het wel grappig, alleen wauw hij idd meer. We zoende elke dag wel en hij werd dus ook elle dag stijf van me. Hij vroeg of hij me mocht vingeren en ik schok heel erg, want dat had kk niet zien aankomen. Uiteindelijk zei ik ja en het was best oke. Alleen hij wauw nog verder. Ik heb hem 1 keer afgetrokken en hij befte me 1 keer terwijl ik duidelijk zei dat ik dat niet wauw. Hij wauw ook nudes van me en ik wil die absoluut niet sturen! Maar hij had zo’n invloed op me dat ik het bijna deed. Ik werd bang en maakte het uit maar ik ben nog steeds zo erg verliefd op hem! Ik wil alleen even zeggen dat hij misschien wel idd verder wilt en je het gewoon moet aangeven als je dat niet wil en niet als ik bang zijn want ik mis hem nog elke dag.?
Als ik al voor de deur sta bij mn vriendin dan krijg ik al een stijve

Reageer