Vraag

Mijn vriend is onzeker over geslachtsdeel

  • 28 October 2019
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, Ik heb al een best lange relatie met mijn vriend. Maar m'n vriend is nogal onzeker over z'n lichaam.. maar hij durft het nooit te vragen, dus vroeg ik of ik het moest doen.. Hij vertelde me dat hij bang is dat z'n penis niet helemaal klopt .. Hij legde me uit (maargoed, ik ben een meisje, dus ik had er niet megaveel verstand van) dat de voorhuid niet omklapt en dat de eikel daarom nooit vrijkomt. Hij is bang dat het niet klopt en dat de vorm daardoor anders is. Ook denkt hij dat hij te klein is , en dat hij niet zo goed weet of hij stijf wel de normale grootte heeft. M'n vriend is bang dat het niet helemaal is doorgegroeid zoals "zou moeten" .. Zijn er meer mensen die dit herkennen? En is dit normaal? 


2 reacties

Als je vriend denkt dat er iets niet mee klopt zou je kunnen adviseren om ff langs de huisarts te gaan. Deze ziet wel meerdere aparte gevallen met geslachtsdelen PER DAG. En als er dan echt iets mis mee is dan zou hij/zij er vast wel raad mee weten. 

De dokter zal (als je dit aangeeft) zijn ouders ook niet informeren over zijn bezoek (dat heet een beroepsgeheim). Dus ik zou gewoon ff bellen voor een afspraak en dan komt het vast goed

Suc6

Gr. Joey

Jongens hebben op de voorhuid een velletje juist op de onderkant van de eikel wat toompje genoemd wordt. Dit is soms te kort waardoor de voorhuid slecht naar achter gaat en dus de eikel niet ontbloot. Het is op te lossen door een arts al is het pijnlijk.

Ik had het ook en er wordt een klein sneetje ingemaakt zodat ze deze kunnen verlengen. 1 regel geen seks nog masturbatie omdat dit ernstige irritatie geeft van de eikel. 

Mijn is geknipt deed zeer veel pijn want ze verdoven niet even de penis nee het is trek hem half stijf dan pakt de dokter een nagelschaartje en 😰knipt het door.

Het kan schrik geven en normaal toch best laat de dokter er eens naar kijken omdat het erectie en bevruchtings problemen kan veroorzaken 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9 

Reageer