Vraag

mijn voorhuid...

  • 11 August 2020
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, mijn voorhuid is nog nooit over mijn eikel gegaan. En ik heb gehoord dat als je hem er eenmaal over heen krijgt dat hij dan vast kan komen zitten en dan moet je naar de dokter (en dat wil ik echt niet) heeft iemand tips? Helpt glijmiddel/baby-olie? Moet je penis stijf of slap zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoord

 


6 reacties

Mijn voorhuid zit over mijn eikel heen.

het lijkt me sterk dat je voorhuid vast kan komen te zitten als je hem over je eikel doet, je kunt glijmiddel proberen en ik zal het doen als je penis slap is

 

gr. mij

Reputatie 2
Badge +4

Ik had van (heel) veel mensen gehoord dat je voorhuid vast kan zitten en dat ze dat dan soms open moeten snijden😮

Heyy

Ik had van (heel) veel mensen gehoord dat je voorhuid vast kan zitten en dat ze dat dan soms open moeten snijden😮

Dat kan inderdaad. Probeer in de douche, als je penis slap is, je eikel te ontbloten. Als dat niet lukt kun je eens langsgaan bij je dokter. Dat is raar, maar een dokter heeft klachten bij geslachtsdelen dagelijks. Je hoeft je daar geen zorgen voor te maken.

Groetjs

Badge

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zal denk ik misschien naar de dokter gaan als ik jou was want je kan de hele eikel en het binnenste voorhuid nu niet schoonmaken en ik weet niet of dat zo goed is.

Reputatie 2
Badge +4

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zal denk ik misschien naar de dokter gaan als ik jou was want je kan de hele eikel en het binnenste voorhuid nu niet schoonmaken en ik weet niet of dat zo goed is.

Ik ben nu 13 

Reputatie 7
Badge +5

Ik had van (heel) veel mensen gehoord dat je voorhuid vast kan zitten en dat ze dat dan soms open moeten snijden😮

Misschien als je een strakke voorhuid hebt anders denk ik niet dat dat kan

Reageer