Skip to main content
Vraag

Mijn verhaal over incest. Zouden jullie dat nog willen na dit verhaal?

• April 23, 2026
  • 1 reactie
  • 650 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal ik ben Fleur (niet mn echte naam natuurijk) en ik ben 16 jaar nu,

Ik kwam wel vaker op deze site, maar dan als snelle lezer alleen kijkend naar de incestverhalen van de laatste tijd. Ik hield namelijk van het lezen van seksverhalen; daarom  ook mijn naam, het herinnert me nu hopelijk aan het verleden. Dus dit is ook de eerste keer dat ik zoiets op het internet upload, maar ik vond dat sommigen van jullie dit verhaal ook nodig hebben. Omdat mijn verhaal misschien anderen kan inspireren, dit verhaal gaat een beetje opbouw nodig hebben, haha, want het is de eerste keer dat ik alles opschrijf. En ik hoop vele te mogen leren over dit onderwerp.

geschreven ter herinnering van 

dat we nu alle drie de rust gevonden mogen hebbn

Mijn hele jeugd was eigenlijk zorgeloos. Ik groeide op met m'n ouders, m'n broer, die 1,5 jaar ouder is dan ik, en dan het allerbelangrijkste onderdeel uit m'n leven, uit m'n leven, mijn achternicht (echt, geen grap),laten we haar Ella noemen voor dit verhaal, die 2 straten verderop woont en die 2 maanden ouder is dan ik. Ella  en ik groeiden dus samen op en deden alles samen, zoals school, zaten altijd in dezelfde klas, met sport zaten we in dezelfde teams en op vrije avonden gingen we liever samen een film kijken dan apart. Ook logeerden we regelmatig bij elkaar, zelfs soms op schooldagen. We zagen elkaar ook, dus ook zo vaak naakt, want we doucheden bijna altijd samen, aangezien we 2 keer in de week op de voetbalclub en 1 keer na dansles en dan nog voor feestjes met outfits kiezen, dat het ons niet meer boeide of we naakt bij elkaar waren of niet. (hoewel we meestal gewoon kleren aanhebben hoor)Rond deze tijd kwam ik er ookachter dat ik biseksueel was en Ella vond dat geen probleem, zei ze. Vanaf  dat we ongeveer 12 waren, kwamen de aanrakingen  en het experimenteren met elkaar, en toen we een bepaalde avond elkaar naakt zagen en over jongens hadden, hebben we een keertje liggen strelen. We hebben dat daarna nog maar een keertje gedaan omdat Ella haar moeder kreeg aalvleesklierkanker, wat voor mij ook vreselijk was omdat zij mijn tweede moeder ook was eigenlijk. Voor de iets jongere onder jullie is dat het soort kanker dat het meest gevaarlijk is en niet meer te genezen is. En ze overleed ook al snel na 4,5 maanden. Ik ben er toen natuurlijk voor haar geweest bij haar thuis en ondertussen was ze er ook een beetje voor mij want ik verloor mijn wederhelft o goed als. Dus jullie zullen nu wel snappen wat Ella voor me betekent. En dat is belangrijk voor het volgende gedeelte. Ongeveer een klein jaar later maakte ik bekend dat ik bi ben met mijn familie en die vonden het prima YAY.

Even een klein besef momentje dat we onze ouders echt voor bijna iedereen zo belangrijk zijn en dat ze echt wel van jullie houden okay zitten de meeste van jullie te puberen en lijken ze kut te doen 💋

Nou goed , dan gaan we nu naar een punt waar alles omsloeg. 2 jaar nadat de moeder van Ella overleed. Toen ik rond begin van mijn 15e jaar was, merkte ik dat er wat aan Ella was veranderd. Normaal was ze altijd bezig met de jongens en wou ze daarover roddelen, maar dat stopte ineens. Ik wist dat er iets was, maar ik kende haar zo goed dat, als ze het me wel direct had  verteld wat er aan de hand was , en nadat ik nog effe checkte of ze geen rare medicijnen was gaan slikken tegen depressie of zo die je humeur veranderen, maar niks vond, liet ik het maar

gaan. Dus een half jaar ging weer voorbij en we kwamen op die leeftijd dat onze eerste feestjes begonnen, waar we onze eerste ‘’ranjas’’ dronken , en ik hier en daar rond voosde met jongens en eind zomer een relatie ook kreeg. Mijn huidige relatie ook. Moest zij nog steeds niks van jongens hebben.. Rond eind zomervakantie vakantie vorig jaar  na een feestje dat we bij mij thuis hielden, sliep ze bij mij en was iedereen al weg, en toen wonder de sterren zaten de avond na te bespreken toen ze eindelijk vertelde ze waar ze mee bezig was geweest. 

Ik was zo in shock toen ze me vertelde dat ze voor het eerst seks had gehad met haar vader een tijdje daarvoor, dat ik de rest van de avond dat ze me alles uitlegde eindigde kon zeggen.  ELLA  heeft haar vader gevraagd en dus zo verleid  dat haar vader ja zei.

Ik was toen net zo in de war als dat de meeste lezers van jullie zullen zijn omdat ik niet snapte waarom en toen ze me probeerde mij uit te leggen werd ik langzaam die wereld ingetrokken. Zij hield de inspiritie natuurlijk vanuit het internetet voordat ik het wist ging ik ook masturberen op dingen. En aangezien ik zag hoe gelukkig ella was hoe meer ik overtuigd raakte van het incest wereldje.ik begon mn broer ook heel anders te zien na een tijd. Ook omdat hij ouder werd en naar de sportschool gaat tegenwoordig en jeetje ik kan hem eigenlijk nog steeds niet vergeten. Ik ging bijv ook roleplayen met mn vriend in bed om dat gevoel te krijgen en ik fantaserde over dat hij dan

misschien zijn eigen zus wou doen later. Compleet gestoord eigenlijk nu ik dit typ.

met familie. Maar na 2 dagen een beetje door verhalen en profielen te scrollen snapte ik het. Jullie doen gewoon allemaal jullie best om  het beste voor elkaar te krijgen. Hoe jullie zonder elkaar te kennen een grote groep zijn heeft mij ook geïnspireerd om te blijven luisteren en lezen naar jullie posts die mij aan het denken zette. Ik wou weg van waar ik in zat.. Jullie zijn je echt niet bewust wat je daar tegenkomt ookal vraag je er niet om. Ik verlangde naar jullie veiligheid. En dus zal ik proberen jullie te steunen om jongeren zoveel mogelijk wel te houden van dat.

Maar

Er zit ook een deel die die levensstijl als heel goed ervaart en die doen geen vlieg kwaad. En je hebt de groep die fantaseert maar er nooit mee wat zou doenDie mensen moeten we ook beschermen en respecteren. Ieder zn ding maar het liefst helemaal niet. Praat met elkaar erover.

Echt allemaal kinderen die daar willen zitten om gewoon ervaringen te delen zonder dat je met een 60-jarige zit te praten. Want het echte internet is rotzooi hoor… Ik heb er echt een nacht van wakker gelegen en beseft dat wat ik wou, ik eigenlijk helemaal niet echt wil. Hoewel het wel een fantasie blijft. Zolang het daar maar bij blijft. En dat ik me daarom beter kan inzetten om die kids ook te helpen en dat begint met dit verhaal. Ik heb in hun schoenen gestaan en ik moet de sterkere zijn. En ik geloof dat de moeder van ella dat ook zou willen

Je zal denken wat nu met ella? Die laat ik nog rustig haar ding doen zolang zij daar gelukkig mee is. En dat is ze.                   

Je zult denken: wat nu met Ella? Die laat ik nog rustig haar ding doen zolang zij daar gelukkig mee is. En dat is ze.      

Dit is mijn verhaal over incest. Zouden jullie dat nog willen na dit verhaal?

jullie mogen me vanalles vragen mits het binnen de regels is

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 25, 2026

Wat een lang verhaal zeg, maar echt sneu voor Ella met haar moeder. Maar vervolgens met je vader iets doen? Gadverdamme. 

je weet natuurlijk nooit op het internet of dit echt gebeurt is maar goed😂