Skip to main content
Vraag

mijn stiefvader wil met mijn broertje douchen

• October 17, 2025
  • 9 reacties
  • 1061 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben een jongen van 15 ik ben nudist opgevoed we zijn altijd heel open enzo, maar gisteren vroeg mijn stiefvader aan mijn broertje (10) of hij samen wou douchen alles is goed gegaan. maar gaat dat niet een beetje te ver.

9 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Gaat veel te ver. Je moet tegen je broertje zeggen dat hij het niet weer moet doen.

• October 17, 2025

Ik persoonlijk zou dit niet doen maar er zijn veel mensen die dit wel doen, ik denk dat het beste is dat je eens met je broertje hierover praat en hem vraagt of hij dat echt wil en normaal vind

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

Ja en nee 

Als je naakt ok is voor jullie is dit zeker niet raar. 

Bij sport douchen de ook samen. 

Wel een red flag denk ik als hij enkel met je broertje wil samen douchen. 

Heeft je stiefvader het nooit aan jou gevraagd? 

Douchen je stiefvader en moeder samen? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

Alles ging goed, dus toch geen probleem. 10 is nog klein dus vond broertje het ongetwijfeld wel gezellig.

• October 18, 2025

@anoniemper  dit moet je niet goed keuren van je stiefvader, je moet met je broertje praten en zeggen dat dat niet goed is. Nu is het goed gegaan maar als zij een keer met z’n tweeën alleen zijn kan het niet goed gaan. Het begint misschien met dat je broertje een stijve krijgt en even later gaat je stiefvader andere dingen met/bij hem doen. 
Dus verdedig je broertje en zeg hem dat hij dat niet meer mag doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 18, 2025

bedankt voor jullie reacties ik zal er iets mee doen

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 18, 2025

Hoi, dit kan bad news zijn. De stiefvader zou dit sowieso niet moeten willen.  Je kunt wel met z'n allen,  zoals in het zwembad. Maar als volwassene in de douche met een kind van 10 vind ik een alarmbelletje. Hij moet dit gewoon nooit doen, hoe goed bedoeld ook. Het is tricky en voer voor discussie. Doby xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 18, 2025

ik heb het met mijn stiefvader over gehad , en hij bergijpt het en zal er op letten en niet meer doen 
nogmaals bedankt voor jullie reacties

• October 22, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@anoniemper  Hou hem en je broertje toch nog maar in de gaten

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

10 is wel al best oud dus dat komt wel een beetje gek over ja