Skip to main content

Ik heb een vraag Zouden jullie als je seks heb met iemand van het zelfde geslacht ? Door vertellen  met wie je nog seks heb. Dat heeft mijn beste schoolvriend gedaan . Aan Een jongen die net als ons 15 jaar is , uit een ander richting . En die kwam van middag naar me toe . Ik weet  dat jij en je vriend  seks bebben . Nu zie  hij mijn ook zitten . En wil ook wel seks met me .

Hoi Timotje,

Als ik seks zou hebben gehad,  zou ik het nou niet meteen aan de kerkklokken hangen, het zou namelijk niks uitmaken. 
Ik zou niet zomaar seks hebben met iemand die het puur voor de seks doet. 

Nee. Seks heb je in principe, zeker op jonge leeftijd, alleen met mensen die je 100% vertrouwt en ook echt leuk vindt (zelfs al is het vriendschappelijk). Iemand die aan allemaal mensen gaat vertellen dat jullie het doen valt niet te vertrouwen, en iemand die dat hoort en denkt "dat ik wil ook" al helemaal niet. Als iedereen maar seks met elkaar heeft om het seks hebben kom je nog een keer een ziekte tegen, of krijg je een slechte reputatie op school. 

als hij knap is zou ik hem wel aanraken enzo, maar geen seks

homoseksualteit wordt hier niet geaccepteerd , wat spijtig is, dus het lijkt me sterk dat het zou gebeuren bij mij om zo iemand als een seksvriendje te hebben...

Ik dacht ook dat we beste vinden zijn . En verwachte niet dat mijn klasgenootje  ook met ander jongens seks heeft . En nog voort vertelt met wie hij nog seks heeft .

als hij knap is zou ik hem wel aanraken en zo, maar geen seks

homoseksualiteit wordt hier niet geaccepteerd , wat spijtig is, dus het lijkt me sterk dat het zou gebeuren bij mij om zo iemand als een seksvriendje te hebben...

Als ik het heb over seks heb met mijn klasgenootjes is het samen onder de douch gaan bij hem of mijn thuis.  Als we het huis voor ons alleen hebben , geen ouders broers of zussen thuis zijn  .

Bij mekaar blijven slapen knuffelen tongzoenen mekaar aftrekken en pijpen . Ik heb een buurjongen waar mee ik wel is samen of mekaar ruk . En ik heb nooit tegen een van hun gezegd dat ik het met de ander doe . Om dat ik vind dat het dan tussen ons tweetje is . 

Mijn vriendin verteld wel haar verhalen aan mij, maar dat is in goed vertrouwen en ik hoef uiteraard niets met haar vriendje iets. 

Mijn vriendin verteld wel haar verhalen aan mij, maar dat is in goed vertrouwen en ik hoef uiteraard niets met haar vriendje iets. 

Die jongen van school uit de ander richting wil wel wat met me . En ik weet nu wel niet of ik het leuk moet vinden of niet . En het gevoel dat ik me verraden voel door mijn klasgenootje

Reageer