Skip to main content
Vraag

mijn schuld ?

• October 26, 2025
  • 5 reacties
  • 758 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy, 

ik heb een topje en die schijnt dus blijkbaar heel erg door en daar ben ik achter gekomen door een super stomme reden ik zal het wel even typen. 
Ik had dit topje altijd aan met gym en ik droeg bij gym nooit een bh want dat vind ik niet fijn zitten dus ik had altijd gewoon zo’n kort hemdje aan onder m’n top en het was een strakke top en ik had het niet door maar je zag dus heel erg m’n tieten en doorheen en m’n gym leraar zat altijd super lang naar me te staren en kwam kei vaak dichtbij me staaan en hij stond wel bekend al pedo van de school maar ja iedereen deed gewoon normaal tegen hem en een paar dagen geleden had ik het topje weer aan en vroeg hij of ik na de les wou blijven ik zei nee en toen zei hij jij moet helpen opruimen dus ik zei prima en toen na de les hiel ik met opruimen en in het hok pakte hij m’n borsten vast dit was ook de laatste gymles van het jaar en dit is 3 jaar geleden gebeurd en ik heb dit nooit aan iemand vertelt ik herinner het me nu omdat ik het topje had gevonden in m’n kast 

is het te laat om iets te zeggen ? En is het mijn schuld want ik droeg wel een topje die mega mega doorscheen je zag letterlijk m’n borsten ?

5 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 26, 2025

Hoi ​@Cutie

Dit is inderdaad erg en dit is ook illegaal.

Zover ik lees is hij niet in je lichaam geweest dus je bent niet verkracht maar wel aangerand. Ik weet niet of deze gymdocent nog steeds bij je op school werkt.…

Zo ja, moet je het zeker tegen iemand zeggen want anders kan dit nog een keer bij een ander gebeuren.

Zo nee, als je er niet al last van hebt kunnen dit soort dingen kunnen onverwerkt trauma zijn en dan kun je er later last van krijgen op heel veel verschillende manieren. 

Groetjes Lovegood 

• October 26, 2025

Dit is op geen enkele manier jouw schuld. Al had je bloot rond gelopen. Je hebt het recht om veilig te zijn. Dit is je overkomen en aangedaan, je hebt dit niet veroorzaakt!

Mango11
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

Hey ​@Cutie 

Dit is zeker niet jouw schuld. Ik snap best waarom je hier niks over hebt gezegd, dat lijkt me ook lastig. Maar toch is het belangrijk om er met iemand over te praten, anders krijg je er later misschien inderdaad last van

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 27, 2025

Zoals ​@BrotherOscar en ​@Mango11  al zeiden 

Dit is in geen enkel geval jouw schuld 

Ik zou gaan praten met je mentor of een leraar of ander persoon die je vertrouwt en/of je ouders vertellen wat er is gebeurd. Daarnaast is dit harstikke strafbaar want dit was en zonder toestemming en met een minderjarig persoon.

En het is nooit te laat om zoiets te melden zeker als deze docent nogsteeds op jou school werkt 

Er is volgensmij ook een meldpunt voor dit soort dingen miss daar ook even kijken?

Veel sterkte Groetjes van Froukje 🌿 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Dit is echt niet jouw schuld. Het maakt echt niet uit wat je aanhad, niemand mag je aanraken zonder jouw toestemming, zeker niet een leraar. Wat hij deed is misbruik en strafbaar, en het ligt helemaal niet bij jou.

xx liefs Wolf 🐺