Vraag

Mijn penis te lang?

  • 26 November 2020
  • 7 reacties
  • 1174 Bekeken

Badge

Hallo! Ik ben Joep en ik ben 12 jaar mijn penis is 30cm slap en 40cm stijf is dit normaal? Mijn zus vind m enorm maar ik wil jullie meningen er over horen? PS:  ik heb 5 meisjes geneukt en zij zeiden dat het pijn deed. 😎  l


7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Nee, dat is niet normaal en heeft gewoonlijk als effect dat men op het forum denkt dat je een paard bent dat heeft leren typen.   Of dat je het verzint.

 

Reputatie 3
Badge +4

 -onnodige quote verwijderd-

Hoi Bruinjochie69,

 

Jij zit hier gewoon over te liegen. Maar Ik mag me niet voordoen als iemand op het forum, dus ja.

Ik kan je wel vragen: “Ga je hier alsjeblieft meteen mee stoppen, want niemand heeft zin om zijn tijd hieraan te verspillen.”

Hallo Bruinjochie69 :)

Mijn penis is 1.50 meter lang, ik kan daarmee goed 1.5 meter afstand houden van andere mensen waardoor ik geen corona krijg.

 

Ok, je liegt nu gwn alles bij elkaar. Verspil de tijd niet van mensen op dit forum,

-TheMightySlayer <3

Als het echt zo lang is geloof ik het niet, maar als het echt is heel veel sterkte

Reputatie 1
Badge +2

Lulkoek bestaat niet stop met onzin verkondigen

Reputatie 2
Badge +2

@Bruinjochie69 wat een loser ben jij waarschijnlijk heb je werkelijk dus echt nog een heeel klein piemeltje.

Het zal toch heel uitzonderlijk zij dat een jongen van 12 pas in de pubertijd een leuk penis heeft die slap zo lang is als de meetlat in mijn schooltasrugzak .

Bruinjochie69 ik ga er van uit dat jij met een erg probleem zit . Ik denk aan gepest worden .

Reageer