Skip to main content
Hallo allemaal, ik ben best onzeker over mijn vorm van mijn penis. Ik ben nu 16 jaar oud, en mijn penis is 17cm lang in stijve toestand. Maar hij staat recht naar beneden gebogen. Zegmaar krom als een banaan met mijn eikel naar de vloer gericht. Als ik hem dan in de spiegel zie vind ik het zelf echt niet mooi. Mijn voorhuid kan ook niet over mijn eikel heen naar achter... Ben ik de enige die onzeker is over de vorm van mijn penis, of hebben andere ook zo iets?
Hoi

Iedereen is anders. Ik vermoed dat jij niet de enige bent die dit heeft. Het lijkt me een kwestie van jezelf accepteren. Als je je ergens zorgen over maakt, kan je altijd terecht bij de huisarts, maar volgens mij hoef je je hier geen zorgen over te maken.

Groetjes

Kenshin
Hoi

Wat je voorhuid betreft, heb je problemen op seksueel gebied? Als dat zo is dan zou het beter zijn dat je even naar de huisarts gaat want die kan dan een oplossing bedenken.
Hoi,

Ik herken je situatie. Ik heb namelijk een kromming naar links en ook een te strakke voorhuid.

Aan de kromming kun je niks doen, maar maak je er niet druk om het is weer is iets anders.

En wat je voorhuid betreft, je kunt inderdaad naar de huisarts gaan en die geeft je dan waarschijnlijk een zalf mee die je erop moet smeren om het uit te rekken. Maar zelf vind ik dagelijks rek oefeningen beter werken (momenteel kan mijn voorhuid over mijn eikel in slappe toestand, maar nog niet in harde toestand)

Reageer