Skip to main content
Hallo ik ben Thijs (13 jaar)

Ik was niet echt bezig met aftrekken etc. Maar een paar dagen terug had ik er heel veel zin in en deed het ook. ( het was een heel fijn gevoel btw)

Ik zat wel met het volgende probleem: ik vond mijn penis wel kort. (5cm slap 7cm stijf) ik zit hier best wel mee en schaam me er ook voor. Heeft iemand tips ofzo?

( iets verdere info voor de genen die willen helpen:

Ik ben 13

Geen natte droom gehad

Nog niet echt baard in de keel

Ik heb faalangst weet niet of dat er wat mee te maken heeft

Ik denk wel dat ik klaargekomen ben maar zonder sperma)
Ohja toen ik klein was ben ik geopereerd aan mijn penis niet als transgender ofzo maar mijn plasgaatje zat verkeer als de wc op Noord stond moest ik Zevenaar naar oost mikken om het in de wc te krijgen
Ik weet ook niet helemaal hoe klaarkomen precies word ervaren maar had al een paar post gezien die het zo een beetje omschreven
Ik kreeg ook pas rond mijn 13de sperma ik werd toen bijna 14. Voor de rest hoef je je nig niet zorgen te maken over de lengte, die groeit in de puberteit nog wel. Dan nog even een vraag? Was dit de eerste keer dat je aftrok, en heb je al schaamhaar?

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Hey Thijs.De.Jongen

Maak je geen zorgen, de puberteit komt vast. Je bent nog jong. Hier kan je het een en ander lezen over puberteit.

Groetjes

Kenshin
Thx jongens

Anoniem234vg

Was dit de eerste keer ja ik had er nooit heel veel interesse in tot die dag ?

En ja ik heb al wel schaamhaar maar niet heel veel
Had ik ook, komt wel goed 😉
Soms heb je gewoon dat je puberteit pas later op gang komt. Ik kreeg pas balhaar toen ik 13,5 werd.
Het is inderdaad heel normaal ik ben nu 13 en 1 jaar geleden was mijn piemel nogmaar 12 cm stijf en nu ik in de pubbertijd zit is hij nu 14 cm stijf dat gaat heel traag tot op een moment ...

Nog een vraag : heb je nog een voorhuid ja of neen. Als je fapt met een voorhuid is het iets fijner (mijn mening) dan zonder. Vraag niet hoe ik dat weer maar mijn vriend heeft nog een voorhuid en ik niet en toen we bij elkaar fapten vond ik het leuker met dan zonder...

Reageer