Mijn ouders hebben seks? Help!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
ik ben deze week op vakantie ..
ik slaap in de kamer naast mijn ouders
het was ongeveer half 12 iedereen lag al ff te slape..
maar na een tijdje hoorde ik opeens heel veel lawaai & ineens een luide schreeuw..
hadden mijn ouders seks of had ik Het verkeerd?
ik voel me hier zo slecht over .. Het is heel normaal dat weet ik..
maar dan nog voel ik me zo slecht
ik doe geen oog meer dicht
is het normaal dat je ouders nog seks hebben als ze in de 40
45 zijn? Aub iemand help me ????
dankjewel,

14 reacties

Helaas is het idd normaal..
Waarschijnlijk dachten ze dat iedereen sliep alleen helaas was dat het niet geval.
Je kunt het ook zien als in dat je ouders nog steeds van elkaar houden..

x Charlotte
Haha die leeftijd is echt geen excuus hoor 🙂 seks is totdat je er de energie niet meer voor hebt, oftewel veel mensen hebben seks tot ze hoogbejaard zijn. En je moet je niet vervelend bij voelen hoor 🙂
Hoi! 
Ik heb ook weleens gehoord hoe mijn ouders het doen en ja het is ****ed up.
Eeerste paar nachten kon ik oon niet slapen en overdag hoorde ik steeds die geluiden. 
Ik vond het walgelijk(ze zijn allebeid ook 40-44),maar ja het betekent wel dat ze van elkaar houden en dat is toch goed?
En ik denk dat jij dan ook seks hebt,maar ik had aan mezelf beloofd dat mijn kinderen het nooit gaan horen haha 😉. 
 
Groetjes x
Meschien kun je eens aan hun vragen om snachts wat minder geluid te maken?
Dit is erg normaal. Ik heb dit precies ook zo meegemaakt. ik vond t ook echt vreselijk en ongemakkelijk. Maar seks is heel erg gezond en goed in een relatie. Je moet blij zijn dat je ouders seks hebben want zonder seks gaat t meestal juist heel slecht in een relatie. Ik denk niet dat je hier per se over hoeft te praten maar ik zou het voor jezelf gewoon proberen te accepteren.

Komt goed, don't worry!
Hoooooi.

het is heel normaal dat je ouders nog seks hebben, ze houden van elkaar. Alleen een beetje vreemd dat ze het doen als jij in de kamer ernaast ligt. Ik weet dat mijn ouders het ook doen, maar die zorgen ervoor dat ik en mijn zus er geen last van hebben enzo.... Maarja het kan natuurlijk altijd wel een keertje dat je het toch hoort enzo, iedereen maakt wel eens fouten hahaha... 

De conclusie is wel dat seks normaal is en als je ouders nog veel van elkaar houden dan hebben ze seks..

x
Mensen hebben seks, deal with it
Haha, ik heb het ook wel eens gehad. Ik heb het dan ook maar heel nonchalant gezegd tegen hun: 'drukke avond gehad gister?'
Helaas moet ik je echt melden dat ook jou ouders soms behoefte hebben aan seks.
Het zou best kunnen dat het die avond is gebeurd, maar zeg.. Als je er over na denkt..
Was jij er waarschijnlijk veel vaker bij.
Want zeg nou zelf, als hun hun behoefte niet hadden gedaan was jij er nu ook niet.
Niks om voor te schamen dus!
Bijna elke ouders hebben minstens 1 x per maand seks.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetz!
onthoud dit: iedereen heeft sex
je ouder dus (helaas voor jou) ook


-PAboy
Omg, ja dat is echt verveelend, je krijgt dan idd een raar gevoel!
Ik scheeuwde altijd dat ze stil moesten zijn,
als de mijne t ook weer eens deden hahaha.
ik zou er gewoon naast gaan liggen.

Vervelend! Ik heb ook een keer in zo’n situatie gezeten. Maarja, seks is normaal, zelfs bijna alle 60plussers doen het! Je kan ook even vragen of het wat zachter kan.

Gr,

Wrld

Oh oops, ik had helemaal niet gezien dat dit topic 6 jaar oud was:grin:

Vervelend! Ik heb ook een keer in zo’n situatie gezeten. Maarja, seks is normaal, zelfs bijna alle 60plussers doen het! Je kan ook even vragen of het wat zachter kan.

Gr,

Wrld

 

Reageer