Mijn ouders haten seksualiteit


Reputatie 2
Badge +2
Hoi ik ben 13 en in de puberteit. Ik heb nog nooit verkering gehad of gezoend en ergens wil ik dit wel. Ik weet dat dit niet raar is maar mijn ouders haten seksualiteit. Ze hebben me een keer betrapt op seksuele berichten met vrienden omdat we er soms over praten uit nieuwsgierigheid net zoals hier. Maar om dat ze me betrapte mocht ik nooit meer met ze omgaan. Mijn zus die 5 jaar ouder is mag eigenlijk ook geen verkering en ze werden erg boos toen ze hoorde dat ze had gezoend. Ik kan zo echt lang door gaan maar mijn punt is wat moet ik doen en moet ik het accepteren of moet ik voortaan dingen in het geheim doen ik ben namelijk best bang nu voor verkering en ik weet niet hoe ik moet zoenen. Dus wat moet ik nu doen?


Ps. Blijf ik anoniem hier op ik ben namelijk nieuw.


Thx alvast

10 reacties

Hii,
Ik heb geen antwoord op je eerste vraag maar wel op je PS: Ja Je blijft volledig anoniem Het is de bedoeling van deze site dat iedereen anoniem zijn vragen kan stellen Je moet geen naam kiezen die mensen kunnen herkennen of informatie geven, Het is verboden om contact te zoeken via deze site
Ik snap je ouders, maar probeer met ze te praten.
Reputatie 2
Badge +9
Beetje gek dat je ouders een hekel hebben aan seksualiteit, terwijl ze met ze tweeën zijn en kinderen hebben?!?

Misschien kan je dat is zeggen zo van; " Als jullie zo'n hekel hebben aan seksualiteit. Waarom zijn jullie dan bij me kaar gekomen en hebben jullie kinderen gekregen? Als jullie er toch zo'n hekel aan hebben???

Seksualiteit hoort nou eenmaal bij mensen. Of je ouders moeten heel erg gelovig zijn, want in sommige geloven mag je niks met seksualiteit hebben of doen.

P.s. Ja dit is een anoniem bedrijf/ site dus je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand te weten komt dat je hier op zit.

Tenzij je net zoals ik heel veel details over jezelf zegt. Zoals ik in me topics doe bijv. De bootreis, bedrijfsleider Bart, Mediant, supermarkt. Ja dan weten de mensen die ik ken wel wie ik ben.. maar die zullen hier never nooit opkomen dus. En daarnaast maak ik me er weinig zorgen om.

Gr: Mr.S
Hey,

Wat naar van je ouders dat ze seksualiteit haten. Je kunt hierover in gesprek gaan maar, ik weet natuurlijk niet wat de reden is. Als ze nog steeds niet luisteren zou ik met bijvoorbeeld je mentor gaan praten.

Je kunt het natuurlijk ook stiekem doen alleen het is fijner als je ouders erachter staan.
Reputatie 2
Badge +2
Dank jullie wel jongens echt heel erg bedankt!!! Ik zal gewoon met ze praten denk ik...
geef ons een update als je er over gepraat hebt ik ben erg benieuwd namelijk
Reputatie 2
Badge +2
Ik ga denk ik in het weekend praten. Dan is iedereen vrij van werk enzo

Ps mijn ouders zijn voorderest heel aardig en we zijn niet gelovig gewoon
fijn om te horen
Reputatie 2
Badge +2
Het was heel spannend toen ik naar benee kwam bij de lunch ( maandag 30 april) ik zei tegen hun:

Jongens we moeten praten.
Ik vind iemand leuk en heb al verkering. Ik weet dat jullie dit niet leuk vinden maar dat is wat ik zeggen wil.

Mijn vader begon meteen

Met wie
Hoezo
Waarom zeg je dat niet
Gelijk uitmaken
Maar gelukkig nam me zus het voor me op ze zei dat ze mij moest laten uitpraten en dat dit een normale leefdtijd is voor liefde.
Ik ging verder en zei dat ik het niet leuk vond hoe ze hier mee omgingen.
Het leek er op dat mijn moeder mij begon te snappen en zei:

Misschien zijn we inderdaad iets te hysterisch geweest.

Toen begon er mijn vader heftig te worden (toevallig heeft "veilig thuis en kinder telefoon" al een leer moeten in grijpen omdat mijn vader erg agressief is)
Hij ging schreeuwen enzo, mijn moeder wist hem te kalmeren maar hij accepteerde het niet. I know best raar. Uiteindelijk na anderhalf uur begreep mijn moeder het maar mijn vader was stil en leek boos. Volgens mij is het met mijn moeder opgelost maar mn vader... dank voor het advies het lucht erg op thx heel veel hartje naar jullie!!!
Lol mijn moeder wil juist dat ik verkering krijg...

Reageer