Vraag

mijn ouders blijfen maar sex hebben in de kamer naast mij

  • 4 May 2021
  • 5 reacties
  • 1907 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, mijn naam  vagina11 ik ben 14 (meisje)

 

Mijn ouders hebben steeds sex in de kamer naast mij. Ik begrijp dat volwase mensen dat doen, maar ze doen het wel enorm luid. Soms kan ik niet slapen omdat er 50cm naast mij mijn ouders elkaar kapot neuken. Soms masturbeerik als ik het hoor, het maakt me af en toe best geil. Maar 9 van de 10 keren kan ik gewoon niet slapen. Soms wil ik gewoon naar binnengaan en vragen of ze stoppen, maar ik ben bang dag ik dan sperma  mijn vader in mijn gezicht krijg. Of in mijn vagina (en ik wil niet zwanger worden van mijn vader). 

 

Is er iets wat ik kan doen? 

Alfast bedankt.

 

 

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Nou ik denk als jij gwn de deur open doet dat jouw vader niet meteen gaat spuiten en als hij day doet komt het waarschijnlijk niet zo ver en een piemel moet volgens mij 8 cm in de vagina zitten om zwanger te maken dus je kan er gwn heen lopen.

Reputatie 7
Badge +19

Bespreek het met ze overdag.

Reputatie 7
Badge +7

Hey Vagina11

 

Ik zou het best vervelend vinden als je ouders zitten te neuken (kapot neuken). En ik begrijp dat je je masturbeert en niet kan slapen erdoor en het maakt je geil maar je moet ze gewoon laten. En trouwens ik denk niet als  je binnenkomt dat er sperma op je gezicht komt en je wordt er niet zwanger door. Daarvoor hoef je niet bang te zijn, ik zou zeggen, ga met hun praten wat je ervan vind. En als je wilt masturberen dan zou ik zeggen, zoek een rustig plekje uit, niet masturberen wanneer je ouders aan het neuken zijn. Masturbeer als ze niet thuis zijn of als ze geen seks hebben. En als sperma op je gezicht komt dan word je niet zwanger. Ga masturberen op een rustige omgeving.

 

Groet, MCES

Reputatie 6
Badge +7

Je hebt een vreemd beeld van sex, als een man klaarkomt is het niet zoals een tuinslang die uit je handen valt en vele liters overal heen spuit!  Het zijn maar een paar druppels, het loopt er meer uit dan het spuit en als je goed nadenkt begrijp je ook dat hij er wel iets beters mee te doen heeft dan de muren van de slaapkamer te witten.

 

Reputatie 7
Badge +7

Je hebt een vreemd beeld van sex, als een man klaarkomt is het niet zoals een tuinslang die uit je handen valt en vele liters overal heen spuit!  Het zijn maar een paar druppels, het loopt er meer uit dan het spuit en als je goed nadenkt begrijp je ook dat hij er wel iets beters mee te doen heeft dan de muren van de slaapkamer te witten.

 

Weet je, laat maar zitten

Reageer