Vraag

mijn oma wilt seks met mij

  • 3 September 2021
  • 3 reacties
  • 2821 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

ik ben mathijs en ik ging laatst bij mijn oma logeren. mijn opa is al een tijdje dood en mijn oma heeft het daar erg moeilijk mee. in de avond gingen we tv kijken en toen kwam ze zomaar op mijn schoot zitten. en vroeg ze of ik het leuk vond. ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik niks. dus ze stond op en ging naast me zitten. de rest van de avond bleef ze maar aan me zitten en gaf ze me steeds een kus. ze vroeg ook of ik vond dat zij mooi was. ik zei uit beleefdheid dat ik haar mooi vond. en toen liet ze haar borsten zien. ze vroeg of ik mijn piemel wou laten zien. ik deed toen wat ze vroeg en toen gingen we naar bed. de volgende dag vroeg ze of ik nog maagd was. en of ik open stond voor seks. ik heb gezegd dat ik daar nog over na zal denken.

wat moet ik nu doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey mathijsss,

wow wat een verhaal zeg.. maar je zegt dus dat jou oma seks met je wilt hebben?

ik ben natuurlijk geen expert maar ik denk niet dat het de bedoeling is om met je oma seks te hebben al helemaal jij minderjarig bent en zij zeer zeker niet. Je zou het eventueel ook aan iemand die je echt vertrouwt te vragen of als je dat echt niet durft hier op het forum met de mensen die je kan bellen/chatten dan ben je 100% anoniem misschien is dat wat fijner?

Maar uiteindelijk ben jij de gene die het moet gaan bepalen als jij dat zelf echt wilt dan kan je dat doen.

veel suc6 met je keuze.

groetjes van mij

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Mathijsss,

We lezen dat je oma seks met je wil en dat jij nu niet goed weet wat je moet doen. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Ummm wtf?

Reageer