Vraag

Mijn nicht

  • 17 December 2017
  • 6 reacties
  • 3843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 en ik heb 3 nichten (best knappe ik ben er ook wel verliefd op) van 17
Pas vierde ik mijn verjaardag en waren zij er ook. Op een gegeven moment was ik even op mijn kamer en kwamen zij er ook aan. Toen ze in mijn kamer stonden deed een mijn kamerdeur op slot. Toen werd ik eerst door een van hun gezoen en later hebben we met ze vieren seks gehad. Dat vond ik eigenlijk wel fijn.
Maar nu iedere keer als ik alleen ben met een van hun zoenen we gelijk al.
Ik weet niet hoe het nu verder moet.
Moet ik er met hun over praten ofzo?

6 reacties

Ligt eraan als je het raar vindt miss wel maar mij lijkt het wel goed alvast wat ervaring op te doen gwn lekker gaan met die banaan
Hoi EdwardKK

Ik zelf heb het niet zo op relaties met eigen familie leden.
Je blijft ze toch je hele leven zien, en als het mis gaat is dat heel kut.
Als ik jouw was zou ik even duidelijke afspraken maken met je nichten, dit lijk me niet helemaal slim, maar je moet het zelf weten.

Groetjes, 360popescope
Je moed doen wat je fijn vind maar persoonlijk zou ik het wel leuk vinden
Dit ligt aan wat jij wilt, als je er mee door wilt gaan kan dat dus. Zo niet zou ik het ze gewoon duidelijk vertellen. Wat wel heel belangrijk is, is dat je het veilig doet! Condoom gebruiken dus en anders toch maar geen seks... Veel succes!
oke
@007DVD, het is tegen de regels om gegevens uit te wisselen, dus al wil je hem helpen kan je dat eigenlijk alleen doen via deze site op dit moment

Reageer