Skip to main content

Ik zit nu op het toilet om m’n vraag te doen omdat ik hier nu wat meer privacy heb. Maar het punt is dat mijn neefje een aantal dagen bij ons logeert en als we ons gedoucht hebben wil hij sex met me hebben aftrekken en tongen enz hebben we al wel gedaan maar hij wil nu een stapje verder gaan en hij wil dat we elkaar gelijktijdig pijpen, zelf vind ik het wel geil idee maar ergens in me zegt dat dit niet okee is. En zit nu met die dilemma wel doen of niet doen, ik wil het super graag doen maar vermijd z’n drang er naar toe. Help

uhm dit is jou keuze. Maar ik zou dat niet doen


Jullie zijn dus beide jongens? 

Zo ja, het valt eigenlijk een beetje onder experimenteren.. je moet kijken wat je zelf het liefste wilt doen :D


Er is niks mis mee als Julie het beide willen zou ik het gewoon lekker doen! 


 @Yael kijk er wel mee uit het is familie van niet dat het incest wordt. Ik weet ook niet hoe oud jullie beide zijn maar stel wel een grens ergens. Elkaar aftrekken zou denk ik niet zo’n probleem zijn maarals jullie anaal gaan is het een ander verhaal 


 @Yael kijk er wel mee uit het is familie van niet dat het incest wordt. Ik weet ook niet hoe oud jullie beide zijn maar stel wel een grens ergens. Elkaar aftrekken zou denk ik niet zo’n probleem zijn maarals jullie anaal gaan is het een ander verhaal 

Wij, ik ben 14 en mijn neef is 13. En voorlopig staat anaal nog niet op de planning, mijn neef wil dat we mekaar gelijktijdig pijpen gaan en om zo in elkaars mond te spuiten dat is de hele idee. Want met aftrekken spuiten we op elkaar en soms in de mond, maar dat geeft altijd zo’n plakbende. 


 @Yael kijk er wel mee uit het is familie van niet dat het incest wordt. Ik weet ook niet hoe oud jullie beide zijn maar stel wel een grens ergens. Elkaar aftrekken zou denk ik niet zo’n probleem zijn maarals jullie anaal gaan is het een ander verhaal 

Wij, ik ben 14 en mijn neef is 13. En voorlopig staat anaal nog niet op de planning, mijn neef wil dat we mekaar gelijktijdig pijpen gaan en om zo in elkaars mond te spuiten dat is de hele idee. Want met aftrekken spuiten we op elkaar en soms in de mond, maar dat geeft altijd zo’n plakbende. 

@Yael je moet zelf je grenzen aangeven en dat moet je neefje respecteren andersom geld dat ook


Reageer