Vraag

mijn moeder vond een opengemaakt condoompakje op mijn kamer

  • 1 October 2019
  • 6 reacties
  • 913 Bekeken

Badge
Ik lag op bed en mijn moeder kwam binnen, ik had van mijn broer zijn kamer een condoom gepakt om te kijken hoe dat in elkaar zat toen had ik het opgeruimd maar het zakje waar de condoom in zat lag nog op mijn bureau (open en wel)

6 reacties

Ik zou je er niet al te druk om maken. Ontdekken hoort er bij. Ik denk dat je moeder er ook zo over zal denken.
Boeie. Gewoon uitleggen als ze ernaar vraagt, en in de toekomst ga je toch wel seks hebben dus ze zal t wel vaker zien
Beste reactie = niet druk om maken.
Je moeder snapt best dat er meerdere verklaringen zijn: Nieuwschierigheid of dat je het echt gebruikt hebt.
In beide gevallen heb je totaal niks uit te leggen. Dit is gewoon 100% prive. Ook als je hem echt gebruikt had.
En over privedingen hoef je geen verklaring af te leggen.
Heyo,

Je hoeft je er zeker niet voor te schamen. En er dus niet druk om hoeft te maken. Je moeder heeft het misschien wel gezien, maar ze vind het best. Anders had ze er allang met je over gehad.

Aan de andere kant zou je moeder misschien zelfs wel trots zijn. Ze kan denken hij gebruikt een condoom en dat is heel goed! Velig seks hebben is altijd super!

En bekijken is ook niks mis mee.

See ya!
Spookyzx.
Maak je niet druk want ik ben wel transseksueel ik had het ook aan de hand. Je wordt ouder en stilaan begin je te denken aan vrijen. Ik kreeg een condoom toen ik op stap was, mama vond deze op mijn bureau en ik was van shit toen ze zei ik ben blij dat je het veilig doet dus maak je vooral niet druk want wij blijven geen kinderen.
maak je geen zorgen, als niet veel liegt ben je een betrouwbaar persoon dus zal ze jouw wel geloven, en je hoef je ook niet te schamen😊

Groetjes
Lucciaaa

Reageer