Vraag

Mijn moeder heeft me afgetrokken

  • 21 August 2021
  • 3 reacties
  • 6445 Bekeken

Badge

Hallo Mensen!

 

Ik ben 14 jarige jongen, en zit in het begin van mijn puberteit. Ik  begin hier en daar haartjes te krijgen, Mijn mama kwam gisteren binnen in mijn kamer toen ik mij om kleed. Zij zag me dus naakt. Ik vond het raar, maar toen ze naar me toekwam en mij begin aan te raken voor mij te ‘helpen’ werd ik hard. Toen zij dat zag, begon ze me af te trekken. Ookal vond ik het raar, vond ik het best wel fijn. Hoelanger  ze het deed, hoefijner ik het vond. Wij gaan 5min verder en toen kwam ik klaar. Mijn mama had allemaal sperma op haar hand en likt het af! Ik zou liegen als ik dit niet nog een keer zou willen! 

 

HEB JULLIE TIPS?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Frits ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad, en dat nog eens wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Badge

heyy,

ik ben een meisje dus ja ik heb hier geen ervaring mee. Maar als ik jou was zou ik hier wel mee oppassen, ik weet natuurlijk niet hoe je gezinssituatie is. Maar wat zou je vader hiervan vinden? Want ik kan me ergens wel begrijpen dat hij dit niet goedkeurt. Maar het uiteindelijk wel je eigen keuze wat je hiermee doet. Maar mijn advies is, ondanks dat het lekker was. Doe het niet meer, want dat kan problemen gaan veroorzaken in de toekomst

xx

Badge

Je moeder is in dit geval ook strafbaar. Niet alleen door incest. Maar ook door misbruik van machtspositie als ouder en volwassenen. Dit geld ook voor pedofilie en de wet tegen sex met minderjarigen. Ik snap dat het lekker is maar je moeder kan er zwaar mee in de problemen komen. En je kan ook sociaal problemen hiermee krijgen. Het is dus gwn het beste om te stoppen en er met je moeder over te praten.

Reageer