Skip to main content
Vraag

Mijn lul in haar mond geramd toen ik dronken was

• June 22, 2026
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ja ik was dronken heb ene meisje zwaar hard geneukt. 

ik wil sorry zeggen, hoe?

dankjwl

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 22, 2026

dronken zijn is geen excuus voor hetgeen wat je gedaan hebt. je bent nog wel een beetje jong om al te drinken. ze zal niks meer met je te maken willen hebben denk ik. stel dat iemand zijn piemel in jou kont had gestopt omdat je dronken was, zou jij dan nog met hem contact willen hebben en zijn sorry willen horen en dat alles dan weer goed is.

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 22, 2026

13 en al dronken iemand verkracht?  Jij moet flink aan jezelf gaan werken, als je nu al dat soort gedrag hebt.  Ga haar gewoon oprecht je excuses aanbieden en zorg ervoor dat het nooit meer gebeurt, dronken of nuchter.  En wacht met drinken tot je ouder bent.

Forum|alt.badge.img+1

13 is inderdaad wel jong om te drinken, laat staan zo dronken zijn. Ik zit in de klas met 15 jarige en dat die drinken vind ik ook al te vroeg. Je bent, ookal ben je dronken, niet ontoerekeningsvatbaar. Heb je nog met haar gepraat na het incident?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 22, 2026

Ik vind de uitdrukking nogal  opvallend, zeg maar. En aan je tags te zien vraag ik me af hoe vrijwillig het van haar kant was. Als klopt wat jij in je tags noemt is sorry lang niet genoeg. Dat gaat naar iemand een trauma bezorgen, onvrijwilligheid en zwaar strafbare dingen. Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat heel erg, je hebt iemand dan iets heel ergs aangedaan en je zou dan jezelf moeten aangeven. En je heel diep, diep schamen. Arme zij ook. Mijn gevoel gaat naar dat meisje uit. 

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • June 23, 2026

Hoi Anoniem ssstt

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je wilt excuses maken omdat je zelf voelt dat jouw gedrag niet oké is.  Jouw gedrag is in feite erg zorgwekkend, niet alleen voor het meisje dat het betreft maar ook voor jou.

Je loopt grote kans om betrokken te raken in een jeugdstrafzaak, en dat gaat behalve voor haar ook gevolgen hebben voor jou. Als je die excuses  serieus meent is het hoog tijd om hulp te zoeken. Op jouw leeftijd zo dronken zijn is iets om je zorgen over te maken, het gedrag dat je dan vertoont is erg ernstig, je moet aan de bak! Jij moet de zaken onder ogen zien en aktie ondernemen; dit  moet je stoppen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Lees ook de reacties die je van mede forummers hebt gekregen.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte en moed!

Ab W

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 24, 2026

Hey ja ik was dronken heb ene meisje zwaar hard geneukt. 

ik wil sorry zeggen, hoe?

dankjwl

Probeer niet meer te drinken Drank doe rare dingen met een mens Mijn papa was heel lief als hij niet gedronken had

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 24, 2026

Je hebt het toch al wel gedaan? Sorry zeggen? Want het is heel erg