mijn fetish voor ribbroeken

  • 26 March 2021
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

Badge

Hoi. Toen ik 11 was ging ik met me moeder shoppen. In een winkel hing er een ribbroek die ik heel mooi vond. Die was heel erg zacht. Toen in het pashokje en ik die broek ging aantrekken kreeg ik een enorme erectie. Ik schaamde me toen wel. Maar het gaf ook zon fijn gevoel dat ik die broek heel graag wilde. Toen de erectie minder was geworden ben ik uit het pashokje gestapt. Ik denk dat mijn moeder zag dat ik seksueel opgewonden was, maar zei er niets van. En ik mocht hem hebben. Maar elke keer als ik hem aantrok, raakte ik ook opgewonden. Het was ook mijn lievelingsbroek geworden. Soms haalde ik hem uit mijn kast gewoon om de stof te voelen. In die tijd ben ik ook begonnen met masturberen, soms met die broek erbij. Mijn vader heeft me een keer betrapt toen ik zei dat ik iets moest halen van me kamer, terwijl ik die broek wilde voelen. Hij denkt nu dat ik homo ben. Ik weet niet waarom want ik val op meiden.

Nu ben ik 15 bijna 16. Die broek paste niet meer en is naar de kringloop gegaan. Maar ik mis hem wel. Wil heel graag een nieuwe maar me moeder vind dat ik voorlopig maar in spijkerbroeken moet lopen. Ik heb ook ontdekt dat fetisj heet en ik dus waarschijnlijk een fetisj heb voor ribbroeken.

En nu zit er een meisje in mijn klas die ribbroeken draagt. Ze heeft er wel 8. Daar ben ik wel jaloers op. Soms zit ze naast me en dan kan ik me ogen niet van haar benen/broek afhouden. Soms gaat ze met haar hand over haar broek, alsof ze de stof aait. Daar wordt ik dan enorm opgewonden van. Ik fantaseer soms ook over haar. Nu heeft ze op insta een foto gezet waar ze in een van die broeken te zien is. Daar masturbeer ik nu soms mee.
Waar ik nu mee zit is dat ik niet kan wachten tot ik zelf bepaal watvoor kleren ik koop. Maar vind het ook vervelend dat ik vaak zo geil word van die broeken. Ik zoek er op internet ook vaak naar. Moet ik hulp zoeken hiervoor? Of is dit normaal. Ik ben er achter dat er niet veel mensen zijn met deze fetish, maar in het algemeen dan, is het normaal dat ik zulke sterke gevoelens heb.

 


3 reacties

Heyhey!

Fetishes zijn heel normaal en daar hoef je je helemaal niet voor te schamen! Natuurlijk snap ik dat je het vervelend vind dat jij nog niet je eigen kleding mag kopen en/of uitzoeken, ga hierover in gesprek met je ouders en kijk of je eventueel kleedgeld kan krijgen!

Groetjes!

Badge

Bedankt voor reactie :slight_smile:  Ik vind het heel lastig om met me ouders in gesprek te gaan. Ben altijd bang om ruzie te krijgen. Maar ik ga het proberen!

Geen zorgen, probeer rustig uit te leggen dat je kleedgeld wilt en waarom. Het komt helemaal goed, je kan het!

Groetjes!

Reageer