Vraag

Mijn docent raakte mn kont aan

  • 20 April 2021
  • 6 reacties
  • 691 Bekeken

Badge

Ik zat dus in de tekenles en mijn teken docent kwam me helpen hij ging toen achter me staan en zei gw normale dingen enzo hij hielp gw maar tijdens dat hij aan het uitleggen was aan mij raakte hij mn kont aan echt met zn hand

maar ik weet niet of het bewust was van hem dat hij dit deed of dat zn hand mn kont toevallig aanraakte

 

Wat moet ik hiermee doen help me!


6 reacties

Het aan een je mentor zeggen

Badge

Ik zou niet direct denken dat het expres zou zijn alleen zou ik er wel over praten met je ouders of andere personen. 

Badge

zijn er nog meer tips ik heb ze nodig

Wat vervelend. Gebeurt dit vaker? Zo ja, dan is het waarschijnlijk bewust en moet je actie ondernemen. Mocht dit nou een eenmalig incident zijn, dan zou ik het niet gelijk aan de grote klok hangen want wellicht was het een ongeluk en daarmee schaadt je de docent zeer.

Bedenk dus even goed of de actie bewust was.

Qua actie ondernemen moet je denken aan praten met ouders, een goede vriend(in) en/of je mentor.

Badge

Wat vervelend. Gebeurt dit vaker? Zo ja, dan is het waarschijnlijk bewust en moet je actie ondernemen. Mocht dit nou een eenmalig incident zijn, dan zou ik het niet gelijk aan de grote klok hangen want wellicht was het een ongeluk en daarmee schaadt je de docent zeer.

Bedenk dus even goed of de actie bewust was.

Qua actie ondernemen moet je denken aan praten met ouders, een goede vriend(in) en/of je mentor.

ja dat denk ik dus ook 

Reputatie 1
Badge +1

hoi ja erg vervelend dit ik zou nog niks doen

en het hierbij laten als hij het dan weer doet dan zou ik naar je ouders en mentor stappen jja

Reageer