Beantwoord

Mijn broer kwam klaar in mijn mond


Badge
Ik en mijn broer hadden een gevecht. Tot hij zei zuig mijn lul, hij deed zijn broek omlaag en ik moest hem zuigen. Uiteindelijk kwam hij klaar. Dit was een van de beste dingen die ik ooit gedaan heb.

Is dit raar? En is het raar dat ik het vaker wil doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 May 2019, 15:52

Bekijk origineel

10 reacties

Dit is inderdaad een beetje raar en dit valt onder incest.
Ik zal hier mee stoppen want het kan later erg ongemakkelijk worden tussen jullie.
Hoi

Het lijkt me vrij ongewoon om gedurende een gevecht je partner te bevredigen. Jullie waren onrustig, geagiteerd, en misschien wat opgewonden, wat ervoor kan zorgen dat er keuzes gemaakt worden waar je later spijt van zou kunnen krijgen.

Deed je broer dit voorstel op een aandringende manier? Niemand mag je dwingen tot handelingen waar je je niet goed bij voelt. Als je broer of iemand uit je omgeving je aanzet tot zaken die je liever weigert, is het je volste recht om 'nee' te zeggen.

Hoe voel je je hier inmiddels bij? Zou je dat moment liever overdoen, en het voorstel van je broer aan je voorbij laten gaan? Denk je dat je broer er spijt van heeft?

Groetjes
Kenshin
Badge
Dat weet ik niet zeker of hij er spijt van heeft. Maar ik wel een beetje nu ik er over na denk. Het voelde even goed maar nu voelt het raar. Ik kan het aan hem vragen als dat het beste is

Bedankt voor het antwoord 😃
Het lijkt me inderdaad goed om dit voorval met je broer te bespreken. Hoewel het verleden niet meer overgedaan kan worden, kan je ervoor kiezen om in de toekomst voor jezelf op te komen.

Gr. Kenshin
Badge
Ik heb het met mijn broer besproken. Hij heeft er ook veel spijt van. Hij vindt het heel ongemakkelijk net zo als ik. Hoe kan ik er voor zorgen dat wij minder ongemakkelijk door het leven kunnen gaan
Reputatie 2
Badge +2
@Navelstreng69
Ik vind klaarkomen in de mond van een ander heel privé.. Het is zaad dat je niet zomaar ergens dumpt bij een gevecht. Hij is je partner of vriendje niet dus is dit best intiem momentje. Hoe vond je zijn sperma smaken en heb je alles doorgeslikt?
Ik heb eens een kussengevecht in bed gehouden met mijn oudere broer 16 en toen trok ik zijn boxer naar onder hij de mijne voor de grap. Hij lag boven mij naakt met een spontane erectie verder kwam het niet. Ik was toen 10 jaar en schrok dat hij zo'n grote penis had. Hij merkte het en hij liep weg uit de kamer uit schaamte.
Ik heb alles doorgeslikt en het smaakte best wel lekker als ik eerlijk moet zijn.

@Navelstreng69

Ik vind klaarkomen in de mond van een ander heel privé.. Het is zaad dat je niet zomaar ergens dumpt bij een gevecht. Hij is je partner of vriendje niet dus is dit best intiem momentje. Hoe vond je zijn sperma smaken en heb je alles doorgeslikt?
Ik heb eens een kussengevecht in bed gehouden met mijn oudere broer 16 en toen trok ik zijn boxer naar onder hij de mijne voor de grap. Hij lag boven mij naakt met een spontane erectie verder kwam het niet. Ik was toen 10 jaar en schrok dat hij zo'n grote penis had. Hij merkte het en hij liep weg uit de kamer uit schaamte.
Ik heb alles doorgeslikt en het smaakte best wel lekker als ik eerlijk moet zijn.

Oh ja ik heb een nieuw account omdat mijn oude gebanned is door een niet al te serieuse reactie 😕
Goed dat je dit met je broer besproken hebt. Ook hij blijkt er spijt van te hebben, en vindt de huidige situatie ongemakkelijk. Ik stel voor dat jullie je twijfels hierover met elkaar delen, zodat het duidelijk wordt wat jullie hierover denken. Verder vermoed ik dat met de tijd de ongemakkelijke sfeer zal gaan liggen.

Gr. Kenshin
#i can relate

Reageer