Skip to main content

Hoi, Ik ben isa (niet mn echte naam) ik ben 13 jaar oud en gisteren dacht mijn broer van 14 dat ik sliep en begon hij stiekem mijn kamer op te lopen en deed hij mijn broek een beetje af en begon over mijn vagina te vrijven en daarna vingerde hij me, dit klinkt miss raar mr ik vind het eig heel leuk mr ik weet niet hoe ik hem vraag of hij het nog eens wil doen.

Ik snap dat het wel leuk kan zijn maar dat is echt niet goed! Ga naar hem toe en zeg dat ie daar gelijk mee moet stoppen en dat je het anders aan je ouders verteld.


GIRL! Dit is echt niet oké !!!!!!! 
en het is op 2 maniere strafbaar. 
als je sexuele dingen wilt doen doe het met je vriend of met een speeltje maar niet met je broer !


Ik zou t gewoon vragen of proberen tot tie het nog een keer doet en dan hem confronteren en dan doen


Ik zou of gewoon vragen er naar en dan meer gaan doen maar wees veilig maar het kan opzich weinig kwaad zo lang je maar geen echte seks heb maar geef je grenzen duidelijk aan laat weten dat het geen relatie is ofz of jullie hele broer zus relatie is naar de knoppen en zeg dat hij dat niet mag doen bij meisjes die slapen of het niet willen dat is echt fout en aanranding 


Je wilt dit echt niet. Dit is incest en dat is illegaal. Ik zou er wat van zeggen als hij het weer doet en dan schrikt hij zich ook rot

Groetjes Mij @Anoniemxv 


Je wilt dit echt niet. Dit is incest en dat is illegaal. Ik zou er wat van zeggen als hij het weer doet en dan schrikt hij zich ook rot

Groetjes Mij @Anoniemxv 

Het is geen sex alleen vingeren


Reageer