Vraag

mijn beste vriend wilt sex met mij

  • 27 March 2020
  • 3 reacties
  • 601 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een hele goede vriend van 19 en een vriendin van 17, hun hebben een relatie. Ik ben 15 en ben bevriend met hun. Mijn vriend stuurde een snap dat hij iets wou maar het niet kon zeggen, hij deed de laatste tijd al een beetje raar en had het toch wel zien aankomen. Uiteindelijk heeft die gezegd van ik vind je niet leuk en wil nog gwn een relatie heeben met mijn vriendin, alleen hij wilt sec met mij. Ik heb hem gezegd dat ik het niet wil en het anders moet zeggen tegen mijn vriendin. Ik maak me nu toch een beetje zorgen en voel me er niet prettig bij. Wat ik doen??


3 reacties

Hoi

 

Van een koppel waar je bevriend mee bent, vroeg de vriend of jij seks met hem wilde. Dat zag jij niet zitten, en nu voel je je ongemakkelijk. Begrijp ik het zo goed?

 

Ik kan me voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt bij deze situatie. Moest jij namelijk hebben ingestemd met het verzoek van deze vriend, zou hij zijn vriendin misschien wel bedrogen hebben. Da’s niet ok. 

 

Ik stel voor dat je met deze vriend bespreekt hoe het zit. Geef daarbij gerust aan dat je deze situatie ongemakkelijk vindt. Als het je van belang lijkt om zijn vriendin in te lichten, is dat een keuze die je kan maken. 

 

Gr. Kenshin

hoi kenshin,

 

Je begrijpt t goed, ik heb t met hem besproken en ook met zijn/ mijn vriendin en we gaan ff met zn 3en een x rond de tafel om alles te bespreken. dat is makkelijker dan online, alleen dan moet we lhet virus vertrokken zijn

 

 

Dat lijkt me een goed voornemen, zo’n gesprek. Wacht inderdaad maar af tot de quarantaine opgeheven wordt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer