Vraag

mijn beste vriend wil meer

  • 3 March 2021
  • 8 reacties
  • 611 Bekeken

Badge

Hey

Ik heb lang getwijfeld om dit te plaatsen

maar mijn beste vriend(15) wil klaarkomen op mij maar ik ( meisje 14 bijna 15) weet niet zeker of ik dit wil. aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant hij is gwn mijn beste vriend en niet meer dan dat altans dat wil ik niet vroeger had ik gevoelens voor hem maar nu is da over en ik wil niet dat ze terug komen. we stellen elkaar ook altijd seksistische vragen  en af entoe stuur ik een foto van men kont ( met broek e) mijn best friend zegt dat het normaal is om te experimenteren maar ik heb er mijn bedenkingen bij...

wat zou je in mijn plaats doen?

groetjes

 


8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniemoke39,

Ik kan eigenlijk uit je hele topic opmaken dat je het niet wilt. Tenminste, als ik het goed begrijp. Doe het dan ook niet.

Ik zou het niet doen. Ik vind dat je wel kan experimenteren, maar doe het dan met iemand waar je gevoelens voor hebt. Het kan voor hem misschien normaal zijn om het met vrienden te doen, maar ik voel me daar niet zo fijn bij. Dan krijgt je vriendschap toch een andere twist. 

Uiteindelijk maakt de mening van anderen niks uit, doe wat goed voelt voor jezelf. Dat is meestal de juiste keuze.

 

Groetjes,

Paardebloem

Zelf vind ik het niet heel raar, je moet doen waar jij je goed mij voelt . Je kan anders ook eens stapje terug doen. Bijvoorbeeld: allebei je zelf mastruberen, maar niet aan elkaar zitten. 

Badge

@3846Louise 

oké, denk je niet dat ik als ik het doe gevoelens voor hem ga krijgen?

groetjes

Badge

@Paardebloem83 

Dat is net het probleem ik weet het echt niet nomaal gezien luiser ik niet naar meningen van anderen maar nu heb ik het wel nodig . ik wil hrt aan de ene kant wel en aan de andere kant ben ik gewoon bang dat ik spijt zal krijgen... 

zou het volgens jouw negatief uitkomen of juist onze vriendschap sterker maken? 

ik weet dat hij nog niks intiem heeft gedaan met een ander meisje en hij zou het verlopig enkel met mij willen omdat we close zijn…

groetjes x

ps alvast bedankt voor advies ik waardeer dat echt... x

 

Vind je het erg om verlieft op hem te worden? Als jullie zulke goede vrienden zijn is het toch ook niet erg om een setje te worden? 

Ik denk dat je niet zo gauw verlieft op iemand word. Als je nu niet verlieft bent, waarom zou je straks dat ineens wel zijn.

 

Ik denk persoonlijk dat het de vriendschap alleen maar steker wordt, omdat je als met elkaar deelt en doet. Wat zou een reden kunnen zijn dat je er spijt van krijgt?

Dikke knuffel Louise 

 

( twee reacties samengevoegd door de Kindertelefoon vanwege leesbaarheid )

Badge

@3846Louise 

Oke,  Ik denk dat ik zoiets eerst met mijn toekomstig lief wil doen, mss ook omdat ik echt niemand ken die zoiets doet met een beste vriend. En ook omdat mijn ouders onze eventuele relatie zouden verbieden :(

groetjes

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniemoke39,

Ik snap je dilemma wel. Tegelijkertijd ook weer niet helemaal, omdat, zoals je al zag, weet ik best wel zeker wat ik zou doen.

Ik wil het aan de ene kant wel en aan de andere kant ben ik gewoon bang dat ik spijt zal krijgen... 

Dit is lastig. Misschien kan je 2 lijstjes maken. Eentje waarom je het wel zou doen en eentje waarom je het niet zou doen. Het lijstje met de meeste punten wint. En als het dan toch niet goed voelt kan je altijd nog van gedachten veranderen. Maar we zitten nu in een soort lockdown, dus als je het al gaat doen duurt het nog wel even voor het kan.

Waarom denk je dat je spijt gaat krijgen? Ben je bang dat je weer verliefd op hem gaat worden?

zou het volgens jouw negatief uitkomen of juist onze vriendschap sterker maken? 

Het kan allebei. Misschien zijn jullie hierna wel onafscheidelijke vrienden. Misschien wordt het zo ongemakkelijk dat jullie elkaar niet meer onder ogen kunnen komen. Ik kan de toekomst niet voorspellen.

Zoals ik al zei zou ik het niet doen. Meer omdat het voor mij niet bij een vriendschap hoort. Meer bij een relatie. Een vriendschap hoort gezellig te zijn, je moet met elkaar kunnen lachen en op elkaar vertrouwen. Een relatie is net iets meer, je kan alleen nog aan die ander denken en bent echt verliefd. Het is ook gezellig en vertrouwd, maar meer dan alleen een vriendschap.

Dat is hoe ik het zie. Maar misschien kan je het een beetje in je uiteindelijke besluit meenemen.

Heel veel succes met je keuze!

 

Groetjes,

Paardebloem

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ken genoeg mensen die dit met hun beste vriend doen. Je moet vooral kijken naar wat jij wil. 

Dikke kus onzichtbaar. 

Reageer