Mezelf vingeren als jongen en masturbatie

  • 21 August 2020
  • 4 reacties
  • 615 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jongen en ik trek bijna de hele  dag elke dag af en als ik dan eenmaal zo erg geil ben wil ik ook een dildo in me duwen of me vingers!

Is dit wel normaal? 

Doen meerderen dit?


4 reacties

Heyy

Er zijn wel meerdere jongens die aan kontvingeren of hun prostaat bevredigen. Je bent zeker niet alleen!

Groetjs

De hele dag door masturberen zou ik niet echt aanraden.
Op een gegeven moment zul je ook weer huiswerk moeten doen.

 

Het vingeren en die dildo zijn niet zo'n probleem.
Hoewel het niet iets is voor iedereen, zie je ook op het forum dat anderen dit ook doen.
Echt vreemd is het dus niet.
Sommigen hebben nu eenmaal andere kinks en fetishes dan anderen.

de hele dag aftrekken is misschien wat veel (ik zit gemiddeld op 1-2 keer per dat, maar heb dagen dat ik echt horny ben en echt 5 keer aftrek) aangezien je, zoals MensPersoon ook al zei, ook nog andere dingen te doen hebt op een dag.

jezelf vingeren is (in mijn ogen) hardstikke normaal, en vind het ook heerlijk om onder de douche te doen

Hey daar,

De hele dag aftrekken zou ik zelf niet kunnen wel 1/2x op een dag. En als ik echt geil ben 3/4x maar voor de rest is het normaal.

Ik ben ook een jongen en 15, en ik hou zelf ook erg van kont vingeren en heb ook altijd hetzelfde gevoel van een dildo in je kont willen. Dus het is zeker niet gek ofzo. Ik probeer het zelf onder de douche of in bad, ook als ik alleen thuis ben gebruik ik een ronde deodorant fles met glijmiddel die ik stiekem heb gekocht.

Reageer