Vraag

Mezelf pijpen

  • 26 February 2020
  • 6 reacties
  • 1598 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

Mijn naam is Tom en ik ben 16 jaar. Ik ben er pas achtergekomen dat ik mezelf kan pijpen maar op een of andere manier vind ik het geil om mijn eigen schaamhaar eruit te trekken met mijn mond. Ben ik de enige? En is dit raar?

 

Groetjes, Tom


6 reacties

Hey Tom

 

Ieder z’n ding, zou ik zeggen. Best knap hoe lenig je bent. Zolang je jezelf en anderen geen pijn doet met deze gewoonte, lijkt er me niets verkeerd aan. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Er zijn wel meerdere jongens/mannen die zichzelf kunnen pijpen, al zijn die denk ik wel in me minderheid. Als jij het tof vindt om je schaamhaar uit te trekken met je mond is dat toch prima!

Groetjes

Kaas123

Reputatie 5
Badge +5

Ik kan mezelf ook pijpen, maarja ik heb nog geen schaamhaar en zou het ook nooit eruit bijten.

hoever kun jij je zelf pijpen?

Ik wil mijzelf ook kunnen pijpen heeft iemand tips?

Reputatie 5
Badge +5

Ik wil mijzelf ook kunnen pijpen heeft iemand tips?


je moet er lenig voor zijn, ik kan je niet vertellen hoe je het moet doen. Misschien is oefenen een tip om steeds verder te kunnen gaan

Ik ben een transgender meisje en kan het ook wat best lekker is omdat het mijn eigen piemel is en ik erop kan zuigen zo hard als ik wil en ik kan doen met mijn mond wat ik lekker vind + ik slik graag mijn sperma 

Reageer