Skip to main content
Vraag

met vrienden aftrekken

• June 27, 2025
  • 4 reacties
  • 782 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, het voelt alsof ik de laatste periode steeds iets geiler ben en daardoor trek ik ook vaker af en ik denk dat mijn vrienden ook aftrekken en ik vraag mij of hoe je dat aan de beste manier kan vragen of jullie het wel een keertje heb gedaan. (Please antwoord ik wil het echt weten)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 30, 2025

Er zijn veel verschillende manieren om het te doen er staan ook veel topics waar er tips gegeven worden, maar je moet het doen op de manier die jou goed voelt.  Je moet ook een vriend hebben die dat ook wil anders wordt het lastig. Zelf heb ik het wel eens gedaan met verschillende vrienden.

• July 6, 2025

@Menselijke cel voormsel  ik doe het best vaak en we hebben dus geen schaamte meer voor elkaar. Bij elkaar logeren werkt vaak goed

Forum|alt.badge.img

ik zou zeggen ga is een keer afspreken en begin een gespreken erover en begin erover te vragen over hun het ook willen en of ze er oke mee zijn. Hopelijk helpt het

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Het kan op allemaal manieren natuurlijk, ik ging met een maat van mij vaak logeren en elke keer gingen we wat verder. Het begon met elkaar laten zien en een beetje voelen onder de dekens. Later trokken we elkaar af en pijpte wel elkaar zelfs een paar keer.