Vraag

met of zonder sperma?

  • 22 November 2019
  • 8 reacties
  • 375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik vroeg me wat af, ik fap nu ongeveer een jaar (heb nog geen sperma). Maar is het gevoel van klaarkomen met of zonder sperma anders?


8 reacties

Badge +1

Het lekkere gevoel is hetzelfde. Het enige wat anders is is dat je ook echt iets uit je piemel voelt komen. En het is wel geil om sperma eruit te zien komen vind ik maar het gevoel zelf is met of zonder sperma hetzelfde.

Oke thx

Als je klaarkomt voel je een kriebel in je penis en komt er sperma uit jij hebt nog niets maar het is nog niet gezegd dat het hierbij veilig is zonder condoom omdat is er echt niets of lijkt dit enkel zo 

Ik heb nu ongeveer 2 jaar sperma. Toen ik nog geen sperma had voelde het ook hartstikke lekker. 

Badge

Hey, ik heb al 2/3 jaar sperma en het gevoel is een beetje anders. Zonder sperma is alles wel lekker maar komt er niks. Wanneer je een beetje sperma krijgt dan is dat wel ok, maar je schiet niks en het voelt hetzelfde. Als je echt schiet dan voelt het echt lekker.

Ik hoop dat dit helpt en mag ik ook vragen hoe oud je bent? Dan kan ik missch nog wat toevoegen(Ik ben 13½)

He Little G

ik ben 12 vertel graag alles wat je weet

Hallo Jaap06 :)

Ik heb al 3 maanden sperma en het voelt wel lekkerder dan zonder sperma aangezien je het echt voelt spuiten en dat maakt het ook echt af in plaats van dat er niks komt.

-Dr8gon99

Badge

Zonder sperma vond ik het lekker alleen met sperma heb je toch iets meer voldoening (vind ik) en vloeit het ook zo lekker door je penis

Reageer