Vraag

met me zusje naar bed gaan

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 1484 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 17 en mijn zusje is 12. En ik ben het laatste jaar echt op haar beginnen geilen. Ik weet ook ni hoe het komt en ik wil haar ook niet doen. Maar mijn lichaam zegt iets anders als ik erover denk.

En als ik dan soms aftrek dan denk ik aan me zusje.

Maar ik wil dit gewoon niet. Kan iemand me tips geven om daar mee te kunnen ophouden


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tja.. lastig zeg. Een gedachte hoeft niet perse in de praktijk uitgevoerd te worden. Doe dit dus ook zeker niet want dat is incest. Probeer aan andere dingen te denken als je weer aan je zusje denkt. Je kan bijvoorbeeld aan een leuk meisje uit je klas denken of misschien kan je wat opzoeken op internet?

Reputatie 3
Badge

Je moet dat echt niet doen. Denken kan nog soortvan maar eigenlijk lijkt me dat helemaal niet fijn. Denk inderdaad aan andere mensen

Tja.. lastig zeg. Een gedachte hoeft niet perse in de praktijk uitgevoerd te worden. Doe dit dus ook zeker niet want dat is incest. Probeer aan andere dingen te denken als je weer aan je zusje denkt. Je kan bijvoorbeeld aan een leuk meisje uit je klas denken of misschien kan je wat opzoeken op internet?

Thx. Ik zal dat dan maar proberen.

Reageer